kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
سردار اشتری عنوان کرد

طرح پلیس اقتصادی همچنان در انتظار جواب وزیر

فرمانده ناجا همانطور که قبلاَ هم اعلام کرده بود، مجدداً از ارائه طرح پلیس اقتصادی به وزیر اقتصاد و انتظار برای دریافت جواب وی در این خصوص خبر داد.


سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان وظیفه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 290 هزار نفر مشمول غایب در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کردند که برای 50 هزار نفر از آنها پیامک ارسال شده تا ادامه کار خود را انجام دهند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برای 6200 نفر از این تعداد کارت صادر شده و حدود 2 هزار و 500 کارت دیگر در دست آماده‌سازی است که اطلاع‌ رسانی می‌شود.
این مقام ارشد انتظامی کشور اعلام کرد: حدود 2 هزار و 700 نفر از ثبت‌نام کنندگان شرایطشان برای شرکت در طرح جریمه احراز نشده که به آنها اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده نیروی انتظامی در مورد طرح پلیس اقتصادی اظهار داشت:‌ سال گذشته طرح پلیس اقتصادی تقدیم وزیر اقتصاد شد که پس از انجام یک‌سری اصلاحات، در حاشیه یکی از جلسات با وزیر صحبتی کرده وتاکید کردیم پلیس آمادگی دارد که این همکاری را شروع کنیم.
وی افزود: ما منتظر جواب از وزارت اقتصاد در این خصوص هستیم.
سردار اشتری در مورد جمع‌آوری معتادان گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ظرف 10 روز تمام معتادان سراسر کشور را جمع‌آوری کند، اما باید محل و کمپی برای نگهداری آنها آماده باشد.
وی در مورد ضرورت تشکیل پلیس کودک و نوجوان هم خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعات و گزارش‌هایی که داریم و همچنین توجه ویژه‌ای که به کودک و نوجوانان قائلیم به دنبال آن هستیم که عرصه را مدیریت کرده و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.