kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

اعتیاد و آزار جنسی اتهام جدید یک مقام صهیو نیست

کارمندان زن یکی از نمایندگان کنست را که پیش از این به فساد اخلاقی متهم شده بود، بار دیگر به آزار جنسی متهم کردند.


به گزارش تایمز اسرائیل اورن هازان، نماینده حزب لیکود (به رهبری بنیامین نتانیاهو) در کنست رژیم صهیونیستی با اتهامات جدیدی مبنی بر آزار جنسی و مستی روبروست.
دوشنبه شب چند زن فاش کردند طی سال‌های گذشته زمانی که برای هازان در یک کافه مشغول کار بودند از سوی این نماینده 33 ساله کنست بارها مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.
پیش از این نیز وی به مصرف ماده مخدر شیشه و روابط غیر اخلاقی در بلغارستان متهم شده بود. در یک برنامه تلویزیونی دو توریست اسرائیلی و یک کارمند کازینو شهادت داده بودند که «هازان» در زمان اقامت خود در بلغارستان مواد مخدر مصرف کرده و با زنان روسپی رابطه نامشروع داشته است.
طبق گزارش شبکه یک اسرائیل در هفته گذشته پس از آنکه هازان در ماه می به عنوان نماینده کنست ادای سوگند کرد یک مقام بلغارستان با تماس باهمتایان اسرائیلی خود از آنها خواست تا هازان دیگر در هیچ یک از روابط میان دو طرف نقشی نداشته باشد.
پیش از این فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی یک سرهنگ ارتش را به اتهام آزار جنسی، استفاده نادرست از بودجه و چند مورد دیگر از سمتش برکنار کرده بود. سرهنگ لیران هاجبی، مسئول گردان تسابار بود که به چندین مورد آزار جنسی سربازان زن و مرد متهم شد.