kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

اخبار کوتاه از فوتبال


معرفی اعضای جدید هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس
معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ترکیب جدید اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد. نصرالله سجادی در جریان بازدید از تمرین تیم ملی شمشیربازی اعضای جدید هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی پایتخت را معرفی کرد. براساس اعلام سجادی، دکتر زادمهر،‌ حسین عبدی، دکتر طاهری، حمید گرشاسبی و جعفر کاشانی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهند بود. همچنین عباس کردنوری، مسعود امامی، شهاب جهانیان و مقداد نجف‌نژاد اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال خواهند بود.البته نصرالله سجادی اعلام کرده است که یک نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به زودی معرفی خواهد شد.
همچنین قرار است اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه تا پایان هفته جاری اولین جلسه خود را برگزار و مدیرعامل جدید خود را انتخاب و معرفی کنند.
خطیبی سرمربی جدید سیاه جامگان
 پس از آنکه رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته سیاه‌جامگان با مسئولان این تیم به توافق نرسید رسول خطیبی سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی، هدایت سیاه جامگان ابومسلم مشهد در لیگ پانزدهم فوتبال را بر عهده گرفت. بعد از جلسه دیروز هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان مبنی بر انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم رسول خطیبی سکان هدایت این تیم در لیگ پانزدهم را بر عهده گرفت. خطیبی پس از قبول هدایت این تیم گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری هم سیاه‌جامگان را در جمع 10 تیم بالای جدول حفظ کنیم.
آغاز تمرینات پرسپولیس از شنبه
 قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید که پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندم. محمدحسین نژاد‌فلاح درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران اظهار کرد: بلیت برگشت برانکو به ایران اوکی شده و او قرار است طبق برنامه روز پنج‌شنبه بعدازظهر به سمت ایران پرواز کند و پرواز او بامداد جمعه در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند. وی افزود: ان‌شاءالله از روز شنبه تمرین‌های تیم ما آغاز می‌شود و استارت‌مان را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در لیگ پانزدهم خواهیم زد. هواداران مطمئن باشند من پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندم و بهترین نتایج را خواهیم گرفت.
منصوریان بیانیه می‌دهد!
سرمربی نفت تهران می‌گوید که باشگاه نفت با قاطعیت با رفتنش به استقلال مخالفت کرده‌ اما به او اختیار تصمیم‌گیری داده و بر این اساس تا فردا (امروز) تکلیف حضور یا عدم حضورش در نفت را اعلام می‌کند. علیرضا منصوریان پس از جلسه با مدیران نفت گفت: امروز(دیروز) براساس قراری که 10 روز قبل داشتیم به باشگاه نفت آمدم. قرار است برای باشگاه نفت برنامه‌ریزی کنیم. هیئت امنای باشگاه و وزارت نفت تا این لحظه با رفتن من به استقلال مخالفت کرده‌اند. نمی‌خواهم مبحث را خیلی باز کنم ولی در کل به احتمال فراوان من فردا (ظهر)تا ظهر یک بیانیه رسمی می‌دهم و خبر قطعی و نهایی حضورم در نفت تهران را رسما اعلام می‌کنم.احساس می‌کنم کش و قوس مسئله من و استقلال خیلی زیاد شده است و اگر بخواهد این روزها خیلی ادامه پیدا کند، به شان و شخصیت نفت و استقلال لطمه می‌خورد و هر دو تیم در نهایت آسیب می‌بینند. من این بیانیه را فردا (امروز) ظهر روی سایت نفت می‌گذارم. من به مسئولان نفت هم گفتم که یک نقطه‌ای وجود دارد که باید خودم آن را تمام کنم.
مرزبان در پدیده ماندنی شد
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. بعد از جلسه دیروز در باشگاه پدیده مشهد و با به دست آمدن توافقات نهایی، علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده در این سمت ابقا شد و این تیم مشهدی در لیگ پانزدهم هم با سرمربی فصل قبلش وارد مسابقات خواهد شد. طاری بخش مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده این خبر را تائید کرد.
اردوی یک هفته‌ای سایپا در اردبیل
تیم فوتبال سایپا روز دوشنبه هفته آینده اردوی یک هفته‌ای خود را در استان اردبیل برپا خواهد کرد. شاگردان مجید جلالی دور جدید تمرینات خود را از ابتدای این هفته در زمین اختصاصی تیم سایپا آغاز کرده‌اند و از این حیث جلوتر از دیگر تیم‌های لیگ برتری هستند.در برنامه‌ای که جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرده است غیراز اردوی اردبیل یک اردوی خارج از کشور هم در دستور کار تیمش قرار داده اما هنوز مشخص نیست نارنجی‌پوشان در کدام کشور اردوی خود را برپا می‌کنند.