kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

خواندنی از ورزش ایران

*تیم‌ ملی سه نفره روئینگ کشورمان با ترکیب عاقل حبیبیان، امیر رهنما و مجتبی شجاعی برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم ایتالیا شد. امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در این خصوص گفت: البته این تیم اعزامی تیم المپیک نیست و ما هنوز در خصوص ترکیب تیم کسب سهمیه المپیک خود به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. ترکیب این تیم با بررسی رکوردهای ورزشکاران و همچنین نتیجه عملکرد آنها در تست انتخابی مشخص خواهد شد.


*اختتامیه مسابقات دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش در ۱۲ رشته (دو و میدانی، تیراندازی، شنا، کشتی، سه‌گانه، پنج‌گانه، فوتسال و ...) برگزار شد. در این رقابت‌هادانشگاه‌های امام خمینی نوشهر، دانشگاه امام علی(ع) و فارابی در بخش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌های دریایی رشت و منجیل و مرکز آموزش شهید خضرایی در بخش آموزشگاه‌ها مقام‌های برتر را کسب کردند. در این مراسم، امیر دریادار سیاری بر توان بالای دانشجویان ارتشی در عرصه‌های علمی و آمادگی جسمانی تاکید کرد و از دانشجویان خواست سه اصل ارتقای علمی، بصیرت دینی و آمادگی جسمی را سرلوحه کار خود قرار دهند. کیومرث هاشمی نیز به ظرفیت بالای ورزش در ارتش اشاره کرد و گفت کمیته ملی المپیک از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده می‌کند.
*اردوی تیم ملی تیراندازی به منظور کسب آمادگی جهت حضور در جام جهانی آذربایجان از ۲۸ تیر ماه تا 11 مرداد ماه در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.الهه احمدی، مه‌لقا جام بزرگ، نرجس امام‌قلی‌نژاد، نجمه خدمتی و صفیه بیابانگرد در بخش بانوان  و حسین باقری، مهدی جعفری چویا، پوریا نوروزیان و محمدحسین کریمی در بخش مردان به این اردو اعزام می‌شوند.
*مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دیروز در آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد و در نهایت نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به عضویت تیم ملی در آمدند. در رقابت دیروز نیما عالمیان با 7 بر پیاپی در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و افشین نوروزی با 6 برد و یک باخت در رده دوم قرار گرفت.نفر چهارم تیم ملی تنیس روی میز در جلسه صبح امروز کمیته فنی معرفی خواهد شد.