kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد

دستگیری بیش از 100 مواد فروش در عملیات پلیس

سردار ساجدی نیا از دستگیری ۱۰۳ مواد‌فروش و جمع‌آوری ۶۰۰ معتاد خیابانی در عملیات شنبه شب پلیس پایتخت خبر داد.
سردار ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، گفت: شنبه شب 103 نفر مواد فروش دستگیر و بیش از نیم تن مواد کشف شد.
وی همچنین از جمع‌آوری 600 معتاد خیابانی خبرداد و گفت: خوشبختانه مسئولین کمپ‌ها را آماده کرده‌اند و در حال حاضر 1600 نفر به ظرفیت کمپ‌ها اضافه شده است.
سردار ساجدی‌نیا در خصوص وعده خود مبنی بر پاکسازی 24 ساعته معتادین در صورت تامین کمپ، گفت: در حال حاضر بیش از 12 هزار معتاد متجاهر در پایتخت وجود دارد و به محض آمادگی ظرفیت سر قول خود هستیم و 24 ساعته تهران را پاکسازی می‌کنیم.
سردار ساجدی‌نیا درخصوص برخورد با مراکز تتو و خالکوبی‌ هم گفت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت غیرقانونی بودن این مراکز را اعلام کرده، به‌طور قطع با صدور حکم مرجع قضایی پلیس اقدام به شناسایی و برخورد با این مراکز می‌کند.
آغاز طرح ویژه انضباط ترافیکی
در محدوده بازار
رئیس پلیس پایتخت در خصوص تبعات مصوبه شورای شهر مبنی بر ممنوعیت ورود موتور سیکلت‌های بنزینی به منطقه 12 و بازار، اظهارداشت: طرح انضباط اجتماعی از دیروز در منطقه 12 کلید خورده و ما در این طرح حقوق شهروندی را هم در نظر می‌گیریم.
همچنین سردار سید تیمور حسینی، درمورد اجرای این طرح  گفت: از سال گذشته طرح خط سفید معروف به طرح ایست برای زندگی در منطقه 6 شهرداری تهران کلید خورد اما این طرح با شدت و به صورت پررنگ‌تری از دیروز در منطقه 12 شهرداری تهران آغاز شده است.
سردار حسینی افزود: در این طرح تلاش می‌شود تا انضباط ترافیکی و نظم بخشی در عبور و مرور توسط مأموران پلیس حاضر در معابر سامان‌بخشی شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با فارس از شهروندان خواست، قبل از آن که نیاز به تذکر مأموران پلیس باشد در زمینه انضباط بخشی و افزایش نظم ترافیکی گام بردارند.