kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

تجاوز وحشیانه بر روی دریا

زن مسافری که در یک کشتی لوکس و مجلل سال گذشته در روز ولنتاین مورد ضرب و شتم وحشیانه و تعرض جنسی قرار گرفته بود، توانست در دادگاه پیروز شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مسافر زن در کشتی تفریحی و مجلل کروز متعلق به دو شرکت بزرگ جهانگردی «هلند- آمریکا» وحشیانه مورد ضرب و شتم یکی از خدمه این کشتی قرار گرفت و قربانی تعرض بی شرمانه جنسی شد.
بنا بر این گزارش «جین دوآ» 31 ساله بدون آنکه متوجه حضور یکی از خدمه در اتاق شخصی‌اش شود در بالکن مقابل اتاقش در کشتی کروز سرگرم استراحت بود.«کتات پی جاوا» خدمه بیشرمی که توانسته بود با ربودن کارت اضطراری به عنوان کلید که تنها در اختیار کاپیتان و سر خدمه کشتی قرار داشت وارد اتاق وی شود.پس از پایان زمان استراحت «جین» و بازگشت وی به اتاقش متوجه حضور «کتات پی جاوا» خدمه بی‌شرمی شد که از اواخر ساعات عصر پس از ورود به اتاقش در انتظار وی بود.
تلاش‌های «جین» برای رهایی از رسیدن این خدمه به اهداف شیطانی‌اش بی‌نتیجه ماند و پس از ضرب و شتم وحشیانه که منجر به آسیب دیدن بخشی از مغز وی شد مورد تعرض جنسی قرار گرفت.
پس از گذشت یک ساعت «کتات پی جاوا» برای آنکه بتواند قربانیش را ساکت نگه داردگلوی «جین» را با سیم تلفن بسته بود، که به گفته پزشکان همین امر موجب آسیب‌دیدگی شدید در مغز وی به دلیل کمبود اکسیژن شده است.به گزارش پلیس سیاتل «کتات پی‌جاوا» قصد داشت تا «جین» را پس از آنکه وی را کشان‌کشان به بیرون بالکن منتقل کرده بود با استفاده از تاریکی درون دریا بیندارد، اما تلاش «جین» مانع از این کار شد و با آخرین نیروی خود توانست صدای خود را به گوش دیگر مسافران برساند.
مسافرینی که از طبقه بالا صدای فریاد و کمک خواستن «جین» را شنیده بودند پس از حضور در بالکن مقابل اتاق خود که مشرف به بالکن «جین» بود، موفق به شناسایی عامل این جنایت و دستگیری وی شدند.
به گزارش اف‌بی‌آی در طول این حمله وحشیانه، که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید، «کتات پی‌جاوا» از کوبیدن هرگونه وسیله سبک یا سنگین بر سر و صورت «جین» دریغ نکرد.از جمله اشیاء ثبت شده در پرونده کوبیدن پی‌درپی لپ‌تاپ شخصی «جین» بر سر و صورت بوده است که همین امر منجر به شکسته شدن جمجمه، فک و تعداد زیادی از دندان‌هایش شده بود.
«جین» در نهایت توانست با بکارگیری آخرین توان خود و قبل از آنکه توسط این مرد شیطان صفت در تاریکی شب به درون دریا پرتاب شود، خود را پس از رساندن به رستوران که در چند قدمی از اتاق وی قرار داشت نجات دهد.
در جلسه دادگاهی که پس از بهبودی وی برگزار شد «کتات پی‌جاوا» 29 ساله به اتهام تجاز به عنف و اقدام به قتل، مجرم شناخته شد و بر همین اساس قاضی وی را محکوم به اعدام پس از گذراندن 30 سال زندان کرد.
همچنین قاضی پرونده با مقرر کردن پرداخت جریمه به مبلغ 365 میلیون دلار شرکت کشتیرانی را محکوم کرد.