kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
سونامی ضد اسرائیلی در راه است

هشدار کلان سرمایه‌داران صهیونیست درباره تحریم اقتصادی اروپا علیه اسرائیل

تنی چند از سرمایه‌داران سرشناس صهیونیست با اشاره به رفتار اخیر برخی کشورهای اروپایی در تحریم کالاهای اسرائیلی، نسبت به در راه بودن «سونامی ضد اسرائیلی» هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از سایت صهیونیستی «عاروتص شوا» دو میلیاردر یهودی با اشاره به ممنوعیت خرید محصولات تولید شده در شهرک‌های یهودی از سوی برخی کشورهای اروپایی نسبت به عواقب این پدیده و در راه بودن «سونامی ضد اسرائیلی» هشدار دادند.
این سرمایه‌داران آمریکایی - صهیونیستی قول دادند تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی را مجازات کنند.
به گفته این دو میلیاردر متنفذ شرایطی ایجاد خواهد شد که هر شرکتی که به فکر تحریم اسرائیل بیفتد در استراتژی خود تجدید نظر کند!
تهدید صهیونیست‌ها پس از آن صورت گرفت که یک شرکت مخابراتی فرانسوی تصمیم گرفت همچون بسیاری از مردم و شرکت‌های آمریکایی و اروپایی دیگر فعالیت خود در سرزمین‌های اشغالی را متوقف کند.
برخی از کشورهای اروپایی نیز خرید کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین را ممنوع کرده‌اند و همین امر نگرانی‌هایی را برای سران رژیم صهیونیستی به وجود آورده است.
چند کشور اروپایی نیز اقدام به، به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین کرده‌اند که همین مسئله هراس مقامات رژیم صهیونیستی از گسترش احساسات ضد اسرائیلی را دوچندان کرده است. در همین رابطه سرمایه‌داران صهیونیست با هدف مقابله با تحریم‌های بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی تصمیم دارند کنفرانسی با حضور 50 سازمان یهودی طرفدار رژیم صهیونیستی در شهر «لاس وگاس» آمریکا برگزار کنند. جنایت بی‌پرده علیه بشریت از جمله دلایل این تحریم‌ها از سوی مؤسسات و شرکت‌های اروپایی عنوان شده است. لازم به ذکر است که شرکت مخابراتی فرانسه تحت همین فشارها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع ضد صهیونیستی خود شد. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اما پیامی برای شرکت کنندگان در این کنفرانس که قرار است هفته آینده برگزار شود ارسال کرد و گفت آینده اسرائیل در دست کسانی است که با جنبش تحریم اسرائیل مبارزه می‌کنند.»
حمله رژیم صهیونیستی به غزه
منابع اسرائیلی اعلام کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته یک پایگاه نظامی متعلق به گردان‌های عزالدین قسام در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این حملات در پاسخ به شلیک دو فروند راکت به مناطق جنوبی فلسطین اشغالی صورت گرفته است. به گفته این رسانه‌ها، سامانه گنبد آهنین مانع برخورد این راکت‌ها با شهرک‌های اسرائیلی شده است.
سایر رویدادها
* ساکنان روستاهای دروزی و مسیحی در اراضی اشغالی روز گذشته علیه سیاست‌های نژادپرستانه حکومت بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.
* وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گذرگاه‌های «بیت حانون» و «کرم ابو سالم» میان اراضی اشغالی و غزه را بست.
* روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت، تهدیدات جدیدمقامات اسرائیل علیه غزه توخالی است.