kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
وزیر اطلاعات:

لحظه‌ به لحظه اتفاقات مذاکرات را به اطلاع رهبری و سران قوا می‌رسانیم

وزیر اطلاعات با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر هوشمندانه عمل کردن در مسئله هسته‌ای تاکید کرد: مرتب آخرین اتفاقات مذاکرات را خدمت رهبری و سران قوا می‌فرستیم.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی روز پنج‌شنبه در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه ثارالله کرمان همدلی و همزبانی را خط‌کش و معیار خوبی برای اندازه‌گیری ولایت‌مداری افراد دانست و در عین حال اذعان کرد: شعار ولایت‌مداری دادن و اما در عمل کار خود را انجام دادن ارزشی ندارد.
وی گفت: ما در جریان مذاکرات هستیم و مرتب آخرین اتفاقات مذاکرات را خدمت رهبری و سران سه قوه می‌فرستیم و آن‌ها به طور کامل در جریان قضایا هستند و در چارچوب‌هایی که در نهایت رهبری تصویب می‌کند، مذاکرات ادامه پیدا می‌کند.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید مقداری هوشمندانه‌تر عمل کنیم تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیچ تاریخی را نیز با افتخار و سربلندی ملت مسلمان ایران رقم بزنیم و به سمت آرمان‌های امام خمینی(ره) قدم برداریم.
حجت‌الاسلام علوی با تاکید بر این مطلب که در مسئله مذاکرات هسته‌ای روش حکیمانه رهبری برای همه ما سرمشق است، گفت: ایشان بسیار حکیمانه فرمودند، ما اصل مذاکرات را تایید می‌کنیم که کسی در دنیا نگوید ایران کله شقی درمی‌آورد، گردن کلفتی می کند و همه دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران منطق و حرف حساب دارد و می‌نشیند حرفش را می‌گوید.
وزیر اطلاعات با حکیمانه خواندن فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه به طرف مقابل اعتمادی وجود ندارد تصریح کرد: این بیانات زمینه را به دست مذاکره کنندگان می‌دهد که به ‌آن‌ها بگویند فصل الخطاب در کشور ما رهبری است و رهبر ما به شما اعتماد ندارد و شما باید برای ایشان اعتمادسازی کنید وگرنه هیچ قراردادی به هیچ‌ جایی بند نیست. وی افزود: این موضع رهبری حکیمانه است و خدا به ما چنین رهبر و چنین نعمتی داده که واقعا اکمال و اتمام نعمت و دین است که عزت را برای امت اسلامی با این رهبری هوشمندانه، پیامبر گونه و امام گونه خود به ارمغان آوردند.