kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

تشییع پیکر پاک 2 شهید کرجی و خوزستانی مدافع حرم اهل بیت(ع)

«شهید سعید قارلقی» از کرج و شهید «سید جاسم نوری» از خوزستان در روزهای اخیر در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و در مقابله با نیروهای تروریستی و تکفیری به کاروان شهدای مدافع حرم پیوستند.

به گزارش تسنیم این دو شهید مدافع حرم اهل بیت علیه‌السلام در دفاع از حریم آل‌الله و مبارزه با نیروهای تروریست و تکفیری به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.
بنابر همین گزارش پیکر پاک شهید سعید قارلقی از مدافعان حرم، دیروز با حضور گسترده مردم شهیدپرور در کیانمهر کرج تشییع شد.
در این مراسم، سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
تشییع‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی از جنایت‌های تکفیری‌ها در سرزمین‌های اسلامی ابراز انزجار کردند.
شهید «سعید قارلقی» روز چهارشنبه گذشته به دست تکفیری‌های داعش در عراق به فیض شهادت نائل آمده و جان خود را در راه دفاع از حرم آل‌الله تقدیم کرد.
همچنین «سید جاسم نوری» نیز از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در الرمادی عراق و در درگیری با نیروهای تکفیری و تروریست به خیل شهدای مدافعین حرم پیوست.
پیکر مطهر شهید جاسم نوری روز پنج‌شنبه در کربلا در حرم مطهر اباعبدالله و حضرت عباس و همچنین در نجف حرم مطهر علی‌ابن ابیطالب(ع) تشییع شد.
شهید جاسم نوری در جبهه‌های مختلف مقاومت در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخته که بالاخره این بار در الرمادی عراق در مصاف با تکفیری‌های داعش به یاران شهیدش پیوست.