کد خبر: ۴۴۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

تل‌آویو: حزب‌الله لبنان آرامش را از اسرائیل گرفته است

رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حزب‌الله لبنان آرامش را از اسرائیل سلب کرده است.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه الرای الیوم، «هرتسی هالیفی» با لحنی تهدیدآمیز علیه حزب‌الله موضع گرفت و از آن به عنوان دشمنی یاد کرد که بیش از هر دشمن دیگر موجب ناراحتی و سلب آرامش اسرائیل شده است.هالیفی که در جمع تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های خارجی در تل‌آویو سخن می‌گفت هشدار داد که جنگ سوم با حزب‌الله شعله‌ورتر از جنگ‌های قبلی خواهد بود.این تهدیدات در حالی صورت می‌گیرد که توان تسلیحاتی حزب‌الله از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده و به اعتراف خود صهیونیست‌ها حزب‌الله قادر است تمام سرزمین‌های اشغالی را در تیررس موشک‌های خود قرار دهد.