kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* از آقایان تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌خواهم از این همه امکانات و توانایی‌‌های مادی و معنوی که با  رهبری رهبر معظم انقلاب و مواضع محکم سربازان شجاعشان همچون فرماندهان دلاور سپاه در اختیار دارند در پشت میز مذاکره‌ نهایت استفاده را برده و خواسته‌های ملت را عملی سازند.
6979---0916
* خبر رئیس انرژی اتمی که یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان است درباره دبه کردن آمریکا به توافق صورت گرفته، شاهد دیگری بر پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب است. اما بازی‌های موذیانه‌ای که آمریکایی‌ها عمدا در مذاکرات انجام می‌دهند به دلیل سیاست غلطی است که اقتصاد داخل را به نتیجه مذاکرات گره زده است. این سیاست کسب و کار و رونق را تعطیل کرده و از این طریق نیز مردم و کشور دچار خسران می‌شوند. پس لازم است هم تیم مذاکره‌کننده تامل بیشتر در ادامه مذاکرات و اعتماد به آمریکایی‌ها داشته باشد و هم مسئول اجرایی کشور به نظرات دلسوزانه منتقدین در داخل دقت و توجه بیشتری نمایند تا هم مردم از نگرانی خارج شوند و هم دشمن مایوس شود. آنچه از رفتار آمریکایی‌ها پیداست امیدی برای توافق خوب باقی نمی‌گذارد.
محمودی
* به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان عرض می‌کنم بر فرض هم که توافق هسته‌ای صورت بگیرد باز آمریکا به بهانه‌های گوناگون ایران را تحت فشار قرار خواهد داد. با این حمایت مردمی که نظام ما امروز از آن برخوردار است اگر توافق هم نشود اتفاق خاصی نمی‌افتد و باز ما پیروز میدان هستیم.
9712---0912
* آنچه که در قضیه هسته‌ای کشور در حال وقوع است چیزی شبیه کاپیتولاسیون می‌باشد. با آن سابقه‌ای که از برخورد حضرت امام خمینی(ره) با کاپیتولاسیون از سال‌های ابتدای نهضت اسلامی و نظرات رهبر معظم انقلاب داریم تکلیف همه ما در این مورد روشن است.
2297---0912
* آل سعود خبیث در یمن نشان داد که تفاوتی با تروریست‌های داعش ندارد.
5615---0914
* تمام قضیه حمله به یمن به خاطر این است که از به وجود آمدن ایران اسلامی دوم جلوگیری کنند. در حمله به ایران صدام را جلو انداختند و در مقابله با انقلاب یمن، آل سعود خبیث را مامور این کار کردند ولی به خواست الهی خاندان سعودی به سرنوشت صدام دچار خواهند شد.
1136---0915
* چرا دولتمردان ایران با عربستان برخوردی نمی‌کنند که دست از جنایت در یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور بردارد مشاهده این ظلم‌های دهشتناک قلب ما را آتش زده است.
3912---0917
* وقتی کفار بر باطل خود این قدر محکم ایستاده و بر چیزی که حقشان نیست پای می‌فشارند چرا در کشور ما عده‌ای همیشه با بی‌اعتنایی به خواسته‌های بحق ملت، فقط به خواسته دشمن تمکین می‌کنند؟
8744---0912
* به تیم مذاکره‌کننده و دولت محترم عرض می‌کنم مگر دنیا فقط آمریکاست؟ مگر با تیم 5+1 گفت‌وگو صورت نمی‌گیرد؟ مگر برخی از آنها مثل چین به غول اقتصادی تبدیل نشده‌اند؟ چینی‌ها به جای نگاه به آمریکا، نگاهشان را به داخل دوختند و روی پای خود ایستادند که امروز به اینجا رسیدند! در حالی که سرمایه‌های طبیعی که در کشور ما هست در آن کشور نیست!
وحیدی- گرمسار
* آیا تفسیر «با دوستان مروت» ضرب و شتم و دستگیری دانشجویان خواستار انتشار فکت شیت ایرانی در کنار مقبره حافظ بود؟
4995---0939
* اگر کار قوه قهریه اجتهاد نیست کار قوه مجریه هم نظریه‌پردازی نیست. پیشنهاد می‌کنم قوه مجریه به جای نظریه‌پردازی‌های تنش‌زا و ایجاد بدبینی به نیروهای مسلح، به وظیفه ذاتی و اصلی خود یعنی ارتقای فرهنگ اسلامی، رفع مشکلات اقتصادی، مسکن، بیکاری جوانان، تورم و گرانی و... بپردازد.
8361---0912
* ماهواره‌ها اساس و بنیان خانواده‌ها را به خطر انداخته است. چرا مسئولان کشور در این مورد احساس مسئولیت نمی‌کنند و کاری انجام نمی‌دهند، بلکه برخی به نوعی دیگران را هم به تسلیم در برابر شبیخون خانمان‌برانداز دشمن دعوت می‌کنند؟
0218---0912
* با تشکر از چاپ پاورقی جدید با موضوع شناخت وهابیت در ستون نیمه پنهان می‌خواستم اگر برای روزنامه ممکن است صفحات بیشتری برای این موضوع اختصاص بدهید.
ترکاشوند
* بعضی از افراد متملق حداقل تاریخ را بخوانند تا بدانند شخص امیرکبیر نماد مبارزه با فساد، استکبار و فردی ساده‌زیست و مخالف تجمل‌گرایی بود.
1713---0915 و 1648---0915
* سخنان رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت یازدهم در مورد استخدام تحصیل‌کرده‌ها درست از آب درنیامد. البته ممکن است فقط نورچشمی‌های خود را پذیرفته باشند.
8886---0914
* از مسئولین وزارت آموزش و پرورش مصرانه می‌خواهم با توجه به ایام رو به پایان سال تحصیلی 93-94 با تصمیمات منسجم و دقیق برای پرکردن اوقات فراغت قریب به 4 ماهه دانش‌آموزان که حدود 40 میلیون جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند تدبیر کنند. برنامه‌های با صبغه دینی تأثیرگذارتر و سدی در برابر هر نوع انحراف ناشی از بیکاری خواهد بود.
6263---0938
* چه لزومی داشت برای آمارگیری از حمل و نقل جاده‌ای کشور از نیروی خانم استفاده بکنند؟ غیرت بنده که راننده بیابان هستم قبول نمی‌کند خواهر هم وطنم را در کنار جاده در بیابان در این کار مشاهده بکنم.
0218---0912
* از مدیریت آستان قدس رضوی می‌خواهیم فکری برای سقف سیار صحن‌های روباز اطراف حرم شریف امام رضا(ع) بکند. تا زائرین آن حضرت در تابستان و زمستان در آسایش باشند.
3151---0912
* درخواست فرهنگیان این است که رتبه‌بندی قبل از خرداد اجرا شود نه اول مهر.
8890---0913
* لطفاً در مورد سرانجام استخدام سازمان تأمین اجتماعی سال 93 پی‌گیری کنید. ما در آزمون و مصاحبه و گزینش پذیرفته شدیم به همین علت از شغل خود استعفا کردیم. حالا یک دفعه با حذف امتیاز بومی ما را کنار گذاشتند و یک سری افراد دیگر را جذب کردند. متأسفانه هیچ نهادی هم پاسخگو نیست؟
3060---0933