کد خبر: ۴۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

نخستین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران برگزار شد

نخستین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران با حضور معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس و فعالان قرآنی در سالن اجتماعات مؤسسه دارالتحفیظ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد رضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی‌، حسن محمدی مدیر‌ عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، مجید زکی‌لو مدیر عامل و عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران، محمد رضا پورمعین رئیس جمعیت قرآنی استان تهران، محمد‌باقر افخمی، سید ‌روح‌الله موسوی عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، محمد رضا خرمیان مدیر مؤسسه دارالتحفیظ قرآن کریم، سلطانی بانی خیر این مؤسسه و مدیران مؤسسات حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، لزوم توجه به فرهنگ قرآن در مرزها و مناطق محروم، نقش مهم مؤسسات مردمی و ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی در توقف رشد تهاجم فرهنگی، درخواست از وزارت ارشاد به منظور حل مشکل بیمه فعالان قرآنی و کارمندان ستادی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت محور سخنان سخنرانان این مراسم بود.