کد خبر: ۴۳۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

بهره برداری از نخستین هتل جزیره هندورابی با حضور وزیر کشور

نخستین هتل جزیره هندورابی در استان هرمزگان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به بهره‌برداری رسید.


وزیر کشور در این مراسم گفت: جزایر کیش و هندورابی در مسیر توسعه و تحول قرار دارند.
نخستین هتل هندورابی در فضایی به وسعت هزار و 560 مترمربع در یک طبقه ساخته شده و دارای 20 اتاق، رستوران و فضای سبز به وسعت یک هکتار است.
سازه این هتل براساس معماری منطقه طراحی و احداث شده و در بخش شرقی هندورابی قرار دارد.
رحمانی فضلی با حضور در جزیره کیش از طرح‌های باغ راه، تصفیه‌خانه 10 هزار مترمکعبی، پارک ساحلی کلبه هور، کشتی یونانی، بیمارستان، بندرگاه، پارک‌های شهر و مینا و نیروگاه آب و برق کیش نیز دیدن کرد.