kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* همانطوری که رهبر معظم  انقلاب فرمودند کلید حل مشکلات ما در لوزان و ژنو و نیویورک نیست،  انتظار می‌رود دولت به جای گره زدن همه چیز به مذاکرات با یک فراخوان عمومی و جهادی برای حرکت اقتصاد مقاومتی در جامعه به گره‌گشایی از معضلات و مشکلات جامعه همت گمارد.
شجاع- بوکان
* آل سعود برای چندمین بار است که مانع از ورود هواپیمای حامل کمک‌های مردمی و انسان‌دوستانه ایران به فرودگاه یمن می‌شود. چرا دولت ما عکس‌العمل محکمی از خود نشان نداده و از حالت انفعال بیرون نمی‌آید؟ یک موضع‌گیری از سوی سخنگو که نتیجه‌ای ندارد.
2958---0919
* مردم ایران از جنایت‌های آل سعود علیه مردم مظلوم یمن خون به دل شده‌اند ولی دستگاه دیپلماسی کشورمان هنوز از حالت انفعال خارج نشده و موضع قاطعی نمی‌گیرد. چرا؟
علیمردانی و 9671---0912
* برخی مسئولین دولتی که دم از پول‌های کثیف می‌زنند به جای دامن زدن به شایعات بی‌اساس، تدبیری برای رشوه‌هایی که در برخی ادارات دولتی رواج دارد و باعث تخریب چهره نظام می‌شود نمایند.
5922---0912
* قانون‌دانان قانونشکنی که با پول کثیف حاصل از فروش رانت‌ها به زرسالاران،  برخی از مدعیان اصلاحات را به قدرت رساندند، اکنون مدعی استفاده متدینین از این پول‌ها شده‌اند و با روزنامه‌های مزدور داخلی و خارجی به عوامفریبی مشغولند. لازم است این افراد منابع مالی و دارایی خود را به طور شفاف اعلام نمایند و مدعی‌العموم نسبت به توقیف نشریات این مفسدان اهتمام نماید.
7933---0915
* رفتار ذوق‌زده دولت و دولتی‌ها در خصوص توافق هسته‌ای و توجه دادن مردم به این موضوع که در صورت توافق نهایی مشکلات اقتصادی مرتفع می‌شود خود عامل طمع دشمن برای باج‌گیری بیشتر شده است.
6979---0916
* بر فرض که آمریکا تمام تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را لغو کند چیزی در حدود 15 درصد کل تحریم‌ها خواهد بود. پس ما مردم باید مثل بعضی از مسئولین ذوق‌زده نشویم و دست به زانوی خویش بگیریم.
1395---0917
* برای رفع مفاسد اقتصادی به جای گزارش ویژه در تلویزیون سخنرانی‌های ویژه دارای مصرف جناحی مسئولان برخوردهای ویژه را انعکاس دهید. مردم از گزارش‌های سرگرم کننده بدون برخورد خسته شده‌اند.
مشهد مقدس.م.نوری
* عملکرد وزارت کشور هر انسان با بصیرتی را به یاد وزارت کشور دولت اصلاحات و معاون سیاسی فتنه‌گرش می‌اندازد که از تدارکاتچی‌های اصلی فتنه 78 و 88 بود. حال نیز به رغم عملکرد سیاه حزب منحله مشارکت افراد نفوذی این گروهک به وزارت کشور در صدد احیای این اموات با نام دیگری هستند و متأسفانه مجوز آنها نیز صادر می‌شود. جا دارد وزیری که دغدغه ورود پول‌های کثیف به ستاد انتخاباتی برخی کاندیداها را دارد، دغدغه صدور مجوز برای احزاب منحله آتش‌افروز برای احیای مجدد و فتنه‌گری جدید را هم داشته باشد.
1442---0913
* وزیر خارجه یکی از کشورهای اروپایی که به نوعی غول اقتصادی محسوب می‌شود خطاب به آقای جلیلی رئیس وقت تیم هسته‌ای کشورمان اظهار داشته بود اگر فشارهای آمریکا به ایران بر کشور متبوعش اعمال می‌شد 6 ماه بیشتر دوام نمی‌آورد و از هم می‌پاشید. حرف من این است که مسئولان فعلی بدانند از چه پشتوانه مردمی برخوردارند.
9671---0912
* کار دولتمرد این نیست که کلی‌گویی کرده و با سخنرانی احساسات مردم را تحریک نماید. دولتمرد اگر مردم را به عنوان کارفرما قبول دارد باید اجازه انتقاد بدهد و منتقدین را تحقیر نکند.
2405---0917
* به هنگام طرح و تصویب لایحه امر به معروف و نهی از منکر در مجلس برخی که به این فریضه دینی و مهم آشنا نبودند به آن پی برده و سر تعظیم فرود آوردند و برخی دیگر که منافع خود را مغایر با آن دیدند به حاشیه‌سازی و جار و جنجال پرداختند که مطرح کردن ماجرای اسیدپاشی از آن جمله بود. اکنون نیز با طرح مسائل حاشیه‌ای و خلاف واقع، برنامه مهم و حیاتی همدلی و همزبانی دولت و مردم نادیده گرفته می‌شود. مردم در مسئله هسته‌ای و برخی تناقضات آن با سؤالات متعدد و بی پاسخی مواجهند که این حاشیه‌سازی‌ها نمی‌تواند پاسخگوی آنها باشد. چه کسان و جریانی در این مقطع، از این بازی‌ها سود می‌برند. و تا کی قرار است این حاشیه‌ها، دولت را از پاسخگویی به وعده‌های انتخاباتی خود باز دارد خدا می‌داند!
طالعی
* آقای رئیس جمهور اگر یک بار به آنچه که در مجلس برای آن قسم یاد کرده‌اند مرور داشته باشند متوجه خواهند شد که تمام مسئولان و کارگزاران نظام در هر سطحی مسئول اجرای اسلام می‌باشند.
8112---0911
* واقعاً اگر قرار بود پلیس مجری اسلام نباشد فداکاری و شهادت صدها هزار شهید و جانباز چه ضرورتی داشت؟
جوانشیر- قائم شهر
* وقتی برخی مسئولین دولتی اعلام می‌کنند ما بعد از 10 سال مجاز به غنی‌سازی شدیم، یک نوع مشروعیت به اعمال کثیف شیطان بزرگ می‌دهند. یعنی تا زمانی که آنها نپذیرفتند قانونی نبود! در صورتی که فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ملت این بود که کشور به امر و نهی شیاطین وقعی ننهد.
8847---0919
* در پاسخ به یاوه‌گویی بی‌بی‌سی و بی‌انصافی وزارت ارشاد نسبت به نشریه‌های ارزشی، انقلابی و ولایی پیشنهاد می‌کنم شماره حسابی برای سهیم شدن مؤمنین علاقه‌مند به حمایت مالی از نشریات مظلوم ارزشی در این نشریات اعلام و اطلاع‌رسانی گردد تا ما هم به مقدار کمی هم که شده در این جنگ نرم به تعبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه امام عزیز و شهدای گرانقدر شریک شده و ادای دین نماییم.
4283---0916
* مردم امام خمینی(ره) و پیروان واقعی ایشان را دوست دارند نه افرادی که نام و سخنان امام راحل(ره) را بدون عمل، آن هم به صورت چند خط در میان، فقط برای منافع خود، مصادره به مطلوب می‌کنند و منتقدان و رقیبان خود را افراطی و بیسواد و... می‌نامند.
3104---0912
* ننگ ابدی بر شورای  امنیت سازمان ملل که نه تنها مانع تجاوز آل سعود به مردم مظلوم یمن نشده بلکه از ظالم و متجاوز حمایت می‌کنند.
0609---0915
* سفیر آل سعود در کشورمان توسط وزارت خارجه احضار و به او تفهیم شود که در ماه رجب جنگ علیه کفار هم حرام است چه رسد به اینکه یمن مورد تجاوز واقع شده مسلمان است.
7820---0913
* کار مؤسسه استاندارد غذایی و وزارت بهداشت این شده که مرتب با اعلام یک فهرست بلند از مواد غذایی توزیع شده در بازار به مردم هشدار بدهند این اقلام خریداری و مصرف نشوند در حالی که مهم جلوگیری از تولید این مواد مضر به سلامت جامعه است.
6962---0913