کد خبر: ۴۳۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
ایل‌بیگی؛ معاون ارزشیابی‌ سازمان سینمایی:

پخش تبلیغات در ماهواره «خلاف امنیت ملی» است(اخبار ادبی و هنری)

یکی از مدیران سازمان سینمایی، نظر اخیر مدیران وزارت ارشاد درباره بلا اشکال بودن تبلیغات ماهواره‌ای را خلاف امنیت ملی دانست.

بار دیگر مدیران بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دچار اختلاف نظر شدند. ماجرا از ‌این قرار است که اخیرا تبلیغات یکی از آثار سینمایی در حال نمایش در سینماهای کشور در شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی پخش شد. مجری طرح ‌این فیلم به صراحت اعلام کرد که مدیران وزارت ارشاد اجازه پخش تبلیغات به شبکه‌های ماهواره‌ای را به آن‌ها داده‌اند.
اما معاون ارزشیابی ‌و نظارت سازمان سینمایی معتقد است که ‌این کار، خلاف امنیت ملی است.
حبیب ‌ایل بیگی در گفت‌وگو با مهر تصریح کرد: آنچه مسلم است پخش آگهی ‌این فیلم از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای طبق مصوبه شورای امنیت ملی خلاف و امری غیر قانونی است و تخطی از قانون محسوب می‌شود و در ‌این موضوع شکی نیست.