کد خبر: ۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
رئیس شورای عالی استان‌ها:

افزایش اختیارات شوراها برنامه امسال این شوراست

رئیس شورای عالی استان‌ها خواستار تفویض اختیارات بیشتر به شوراهای اسلامی برای تحقق مدیریت واحد شهری شد.
به گزارش ایرنا، غلامرضا بصیرپور در نشست مشترک شورای اسلامی استان و رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان اظهار کرد: فاصله خواسته‌های مردم با اختیارات شوراهای اسلامی زیاد است.
وی افزود: از مدیران کشور بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که فرایند رشد شوراها را تعریف و زمینه افزایش اختیارات شوراهای اسلامی در استان‌ها را فراهم کنند.
بصیرپور با اشاره به اینکه تلاش شوراهای اسلامی در سال‌های گذشته برای افزایش اختیارات ناکام مانده است، تصریح کرد: افزایش اختیارات این شوراها در برنامه‌های سال جاری شورای عالی استانها قرار دارد.
وی بر تعامل شورای عالی استان‌ها با دولت و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: سعی خواهیم کرد برای حل مشکلات پیش‌روی شوراهای اسلامی، طرح‌هایی را به مجلس شورای اسلامی و دولت پیشنهاد کنیم.