کد خبر: ۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳

شهادت 2 مامور مخابرات سپاه پاسداران از سوی اشرار مسلح

دو نفر از نیروهای مخابرات سپاه پاسداران در شهرستان مهرستان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان به شهادت رسیدند.


رشید پارسایی فرماندار مهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این دو نفر ظهر پنجشنبه هنگام پایین آمدن از کوه بیرک در شهرستان مهرستان (زابلی) توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: این نیروها برای انجام کارهای مخابراتی به منطقه بیرک این شهرستان رفته بودند که هنگام برگشت هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.براساس این گزارش، شهید مرتضی محمد باقری و شهید محمد محمدی‌سلیمانی در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.