کد خبر: ۴۱۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

انتصابات بی‌ضابطه شهرداری اهواز واکنش اعضای شورای شهر را به دنبال داشت

اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در اعتراض به انتصاب مدیران جدید شهرداری پیش از ایام نوروز از سوی شهردار این شهر جلسه را ترک و شورا را از رسمیت خارج کردند.

اهواز- خبرنگار کیهان:

به گفته اعضای شورای شهر اهواز این انتصابات بی‌پایه و اساس، بدون درنظر گرفتن تخصص و شایسته‌سالاری بوده که نشان دهنده انتخابی غیر کارشناسانه است و شهردار باید در جلسه شورا حاضر شود و پاسخگوی این اقدامات باشد.
اعضای شورا معتقدند 28 اسفند ماه سال گذشته تغییراتی در مدیریت شهرداری انجام شده که نشان می‌دهد سیستم شورا نامحرم تلقی شده و این اقدام جایگاه شورا را خدشه‌دار کرده است و این درحالی است که تغییرات گسترده، مدیریت شهرداری را لرزان می‌کند.