کد خبر: ۴۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

اعزام مجدد کاروان‌های عتبات عالیات از مرز شلمچه از 21 فروردین

اعزام مجدد کاروان‌های عتبات عالیات با هماهنگی سازمان حج و زیارت کشور از مرز زمینی شلمچه از 21 فروردین آغاز می‌شود.


حویزاوی مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به اینکه اعزام کاروانهای عتبات عالیات از 29 خردادماه سال 93 از مرز شلمچه ممنوع شد افزود: مرز شلمچه از روز 21 فروردین با اعزام کاروانهای عتبات عالیات از استانهای اصفهان، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، بندرعباس و چهارمحال بختیاری از مرز شلمچه آغاز می‌شود. حویزاوی گفت: اعزام کاروانهای عتبات عالیات استانهای خوزستان و فارس نیز از مرز چزابه صورت می‌گیرد.