کد خبر: ۴۱۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

هشدار استاندار چهارمحال و بختیاری به مدیران دستگاه‌های اجرایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید از امکانات دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی استفاده کنند.

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: استفاده از هرگونه امکانات دولتی در زمینه حمایت از فعالیت‌های انتخاباتی ممنوع است. وی افزود: در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی، به‌طور جدی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.