kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* یادداشت کیهان با موضوع «معادلات حل نشده قیام» تمام خستگی را از جان انسان بیرون می‌کند. پیشنهاد می‌کنم کسانی که این یادداشت را نخوانده‌اند به آرشیو روزنامه مراجعه بکنند.
۰۹۱۲---۶۳۰۸
* این رویای دوم خردادی‌ها که روزی بتوانند ایران را وادار به کرنش در مقابل آمریکا بکنند هرگز تعبیر نخواهد شد. فرزندان معنوی امام‌خمینی(ره) با پرچمداری ولی‌امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای پوزه شیطان بزرگ را به خاک خواهند مالید. ان‌شاءالله
۰۹۱۲---۷۹۷۷
* آمریکایی‌ها و غربی‌ها برای اینکه در این زمان که مذاکرات هسته‌ای به نقطه حساس و مهم رسیده بتوانند تیم‌ هسته‌ای کشورمان را تحت تاثیر قرار بدهند و امتیاز بیشتر بگیرند هم بین خودشان (یعنی کنگره و ریاست‌جمهوری) و نیز اعضای ۵+۱ و هم بین عوامل داخلی تقسیم کار کرده‌اند.
۰۹۱۲---۷۹۷۷
* در بحبوبه مذاکرات هسته‌ای حذف تنها نماد هسته‌ای از روی اسکناس‌های کشور کاملا رقیب را جسورتر و دست هیئت مذاکره‌کننده را خالی می‌کند آیا نام تدبیر بر چنین اقداماتی می‌توان نهاد؟
۰۹۱۷---۱۳۹۵
* در عجبم از این مدعیان اصلاح‌طلبی ... که یک فرد بی‌گناه را به جرم یک سوال ساده به باد کتک می‌گیرند. عرض می‌کنم شایسته است ابتدا خود را اصلاح کنند و ظرفیت خود را بالا ببرند، اصلاح جامعه پیش‌کش!
رضا کامرانی
* وقتی خبر ضرب و شتم جانباز عزیز را در کرمان توسط فتنه‌گران شنیدم بسیار متاثر شدم. واقعا چه بر سر ما آمده که اجازه می‌دهیم پادوهای آمریکا و پیاده‌نظام نتانیاهو با رفتارهای وحشیانه و همانند تکفیری‌های داعش به عزیزترین‌های ملت، تعرض کنند.
۰۹۳۹---۴۹۹۵
* بعد از حذف نماد انرژی هسته‌ای از اسکناس‌های پنج هزار تومانی دستاورد دیگری از دولت تدبیر و امید رونمایی شد؛ حذف تصویر مسجدالاقصی از پشت اسکناس‌های دو هزار تومانی و جایگزینی خانه‌ای تاریخی در یزد! همچنین نماد ماهواره امید جای خود را به یک کاسه و بشقاب گلی دوران‌های گذشته داد. زهی تاسف!
۰۹۱۲-۵۶۰۸
* هیچ ایرانی غیرتمندی نیست که حاضر باشد نماد هسته‌ای کشور و حدیث پیامبر اکرم(ص) از روی  اسکناس‌های ۵ هزار تومانی حذف بشود. با این کارها سرکشی دولت و دولتی‌ها از خانواده شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای کمرنگ می‌شود.
۰۹۱۲---۸۶۱۲
* به عزیزی که از طریق این ستون پرسیده بود پس از دو سال مذاکره با آمریکایی‌ها چه چیزی عاید مردم ایران شده عرض می‌کنم چرا چیزی عاید ما نشده پس عناوین  بی‌سواد، جهان ندیده و تازه به دوران رسیده‌ها که آقای رئیس‌جمهور نثار هم‌وطنان خود کرده چیست؟
۰۹۱۲---۷۰۳۲
* اگر جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود، اگر به جای پورشه به کشاورزی کمک شود. اگر محکم در برابر غرب بایستیم، اگر افراد مروج غربی شدن در محیط‌های دانشگاهی را طرد کنیم اگر فاصله ۲۲ میلیونی حقوق‌ها برداشته شود و اگر مدیریت به افراد کاردان سپرده شود، غرب چنین دچار توهم نمی‌شود که بعد از انرژی هسته‌ای بخواهد به سراغ موضوعاتی مثل موشک‌ها و حقوق‌بشر و... برود.
۰۹۱۶---۲۶۱۴
* مجلس چه توجیهی برای اعزام هیئت پارلمانی به انگلیس دارد؟ بازگشایی سفارت روباه پیر با آن همه دسیسه و توطئه و مزاحمت با هیچ منطقی سازگار نیست.
محمودی
* در استان لرستان که حدود ۷ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده پذیرفته نیست  که مدیرکل ارشاد آن به یک روحانی با بصیرت حوزه علمیه قم یعنی جناب آقای پناهیان توهین کند. به عنوان یک هموطن لر  وقتی در جریان این کار زشت نماینده دولت در این خطه از میهن اسلامی قرار گرفتم متاسف شدم.
۰۹۳۷---۲۸۱۵
* اگر چنانچه از طریق مصوبه مجلس چند درصد از بودجه هر وزارتخانه به کار اردوهای جهادی اختصاص پیدا کند بسیاری از نارسایی‌ها و کمبودهای مناطق محروم کشور مرتفع خواهد شد.
۰۹۱۵---۷۱۵۰
* مرا توجیه کنید وقتی در طول سال لبنیات سه بار گران شده، قیمت مرغ از ۵ هزار تومان به ۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده و نان را هم تا ۴۰ درصد گران کرده‌اید و ۳۳ درصد هم به قیمت پول برق و گاز اضافه شده چگونه تورم به زیر ۱۴ درصد رسیده است؟ در سبد مصرفی اندازه‌گیری تورم کالاهای مصرفی و خدمات اصلی گویا غایب بوده‌اند.
۰۹۱۶---۲۶۱۴
* گرانی مرغ در آخر سال دوم دولت چه ارتباطی با دولت گذشته دارد که وزیر جهاد و کشاورزی به ترجیع‌بند دولتمردان در توسل به متهم کردن گذشتگان پناه برده است.
۰۹۱۲---۹۰۲۰
* در این روزهای پایانی سال بیاییم تصمیم بگیریم عید امسال خویش را با هم‌وطنانی که ناتوانی مالی دارند ولی آبرومندانه زندگی می‌کنند تقسیم بکنیم و از زندگی لذت بیشتری ببریم.
۰۹۱۳---۲۱۴۳
* از سازمان امور مساجد می‌خواهم مساجد غیرفعال و بدون روحانی را شناسایی کرده و برای ایجاد پایگاه فرهنگی در این مساجد کاری انجام بدهند.
۰۹۱۳---۲۷۷۳
* غیر از فرزند شهیدم که در عملیات فاو شهید شده فرزند دیگرم با جانبازی از دنیا رفت. فرزند سومم فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته معماری است. تلاش ما برای اشتغال ایشان و سروسامان دادن به زندگی او بی‌نتیجه مانده است. لطفا درد دل و گلایه این پدر شهید را در این ستون روزنامه چاپ کنید.
عارف صبوری پدر شهید آرش صبوری
* انبوه پیام‌های سودجویانه توسط شرکت‌های مخابراتی همراه اول و ایرانسل که سود کلانی برای این شرکت‌ها و صاحب آگهی دارد صاحبان سیم‌کارت‌های این دو شرکت را به ستوه آورده است. شایسته است تدبیری از سوی ناظران برای جلوگیری از ارسال این پیام‌ها صورت گیرد.
۰۹۱۳---۲۱۴۳
* رتبه شغلی تعداد زیادی از فرهنگیان به جای اینکه از مهر ماه امسال به اجرا گذاشته شود از اول بهمن ماه اجرایی شده با این  قصور حق سه ماه این عده ضایع شده است. چرا هیچ مسئولی پاسخگو نیست؟
۰۹۱۸---۳۳۹۶
* در روستای کنارجو در شهرستان سیریک استان هرمزگان دو نفر از روستائیان زمین قبرستان روستا را تصرف و قبرها را تخریب کرده‌اند. متأسفانه از شورای روستا هم برخوردی دیده نمی‌شود.
۰۹۱۶---۳۱۴۳
* از سال‌های ۸۹ تا ۹۱ از دولت طلب‌کارم و در مهرماه ۹۱ بازنشسته شدم ولی علی‌رغم شعار پرداخت کلیه مطالبات فرهنگیان، تا به حال یک ریال هم پرداخت نکرده‌اند. چرا؟
۰۹۱۴---۶۹۱۲
* سخنگوی دولت از استخدام سی و چند هزار نفر در سال ۹۴ خبر داد. عرض بنده این است اگر بناست استخدامی صورت گیرد شایسته است کسانی که در آزمون استانداری‌های ۹۱ قبول شده و سیر مراحل مختلف را تا به‌کارگیری طی کرده‌اند در اولویت قرار گیرند.
موسوی- تبریز
* آیا دولت تدبیر نمی‌داند که افزایش ۳۵ درصدی حقوق قشری خاص، با شعار انتخاباتی‌اش تناقض دارد؟
۰۹۱۹---۶۸۷۰
* در خیابان پیامبر مرکزی انتهای مطهری واقع در غرب تهران، چند کیوسک تلفن برای مواقع ضروری ارتباط با مراکز امدادی نصب شده بود، الان مدتی است که خراب است و کار نمی‌کند. لطفاً رسیدگی شود.
یکی از اهالی