kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* ایام نوروز امسال مصادف با شهادت حضرت زهرا(علیهما السلام) می‌باشد. ما همگی نمک خورده سفره احسان فاطمی(س) هستیم. پس ضرورت دارد همه حرمت نگه داریم تا عنایت خدا و اولیاءاش همیشه شامل حال این ملت باشد.
روشن و ۰۹۱۲---۰۱۴۵
* آیا تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما از خیمه شب بازی نخست وزیر رژیم جعلی و اوبامای مکار که دستشان در یک کاسه است  مطلع‌اند؟ آیا می‌دانند که خواسته هر دو یکی است؟
روشنایی
* دلیل اینکه آمریکایی‌ها وقتی کم می‌آورند شعار می‌دهند تمام گزینه‌ها روی میز است ولی بعد هیچ غلطی نمی‌کنند این است که در ایران گزینه خرد کردن دهان و قطع کردن دست متجاوزان همیشه روی میز است.
۰۹۱۶---۱۱۰۸۷
* یک سال و اندی است به طرف آمریکایی لبخند می‌زنیم و پیاده روی می‌کنیم ولی این قلدر کوتاه نمی‌آید و تحریم‌ها را لغو نمی‌کند. آیا نباید در تصورات اولیه‌مان تجدید نظر کنیم؟
۰۹۱۲---۳۱۰۴
* هر وقت که بعضی از مسئولان کشور را در حال دست دادن با دست نجس جان‌کری آمریکایی از تلویزیون مشاهده می‌کنم احساس ناراحتی می‌کنم امیدواریم به رغم همه این عقب‌نشینی‌ها از مواضع انقلابی خود نتیجه مذاکرات به نفع نظام و کشور تمام بشود.
۰۹۱۱---۳۹۵۹
* به دولت عرض می‌کنم از این دو سال مذاکره با شیطان بزرگ و قدم زدن‌های پی در پی با وزیر خارجه آن چه چیزی غیر از وعده‌های پوچ عاید ما «بیسوادها و بی‌شناسنامه‌ها» و... ها شده است؟
۰۹۱۲---۹۵۵۱
* در جواب صحبت‌های آقای هاشمی که منتقدین دلسوز مذاکرات هسته‌ای را همراه با نتانیاهو دانسته بنویسید از حمایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل از یک جناح خاص کشور در ایام فتنه می‌شود فهمید که چه کسانی با آن طرف آبی‌ها هماهنگ و همزبان هستند.
اجلد از کرمان
* اگر کسی فکر کرده که با حذف تدریجی نمادهای هسته‌ای از جلوی چشم ملت، از یاد و دل ملت هم می‌رود سخت در اشتباه است. عوض کردن نماد و اصولاً چاپ اسکناس جدید پنج هزار تومانی چه توجیه اقتصادی در این ایام دارد؟
۰۹۱۲---۹۰۳۶
* آیا آقای هاشمی با تجربه طولانی در سیاست واقعاً نمی‌دانند مخالفت نتانیاهو با مذاکرات هسته‌ای و توافق ژنو نوعی جنگ زرگری سازمان‌دهی شده بین آمریکا و اسرائیل است؟!
۰۹۱۰---۸۴۴۷
* آقای هاشمی اشتباه نکنید. آن دلواپسان که شما گفتید مثل سران فتنه و حامیان آنها و کسانی که با فتنه‌گران مرزبندی نکردند نیستند که به گفته همین نتانیاهوی پلید، آنها (فتنه‌گران) از سرمایه‌های اسرائیل‌اند.
سوری- تهران
* به آمریکا نه می‌توان دل بست و نه اعتماد نمود چرا که او مستکبر و شیطان است باید با عزت طلبی و استقلال خواهی و دقت از پایمال نشدن حقوق ملت مذاکره نمود و آن را دنبال کرد. چرا که کوچکترین غفلت باعث بزرگترین خسارت می‌شود.
م.ص مستقیمی- نائین
* من خیلی تاسف می‌خورم وقتی مسئولین ما می‌گویند آمریکا گروهک تکفیری داعش را درست کرد و حالا شده ضد آمریکا! همین الآن هم این جانیان و دیگر مزدوران آمریکا از یک آخور می‌خورند. خواهش می‌کنم در موضع‌گیری‌ها اینگونه اعلام مواضع ننمایند!
۰۹۱۶---۲۶۴۴
* وقتی طبق قانون باید حقوق کلیه کارمندان ۱۴ درصد افزایش پیدا کند چرا دولت وعده داده که حقوق کارمندان و کارکنان نهاد ریاست جمهوری را ۳۵ درصد افزایش بدهند؟
۰۹۱۶---۶۷۲۶
* گفته‌های دولتمردان مثل اینکه: ما به سرعت از رکود عبور کردیم!، تورم در بهمن ماه صفر بود! و... به خاطر عدم انطباق با واقعیت‌های جامعه مردم را دچار تشویش ذهنی کرده و این تصور را به وجود می‌آورد که به دغدغه مردم که با شعار خدمت به آنها برروی کار آمدند، بی‌تفاوت هستند؟
۰۲۹۱---۰۹۱۸
* سخنگوی دولت مکرر اعلام می‌کند مطالبات فرهنگیان پرداخت شده درحالی که مطالبات فرهنگیان بازنشسته چند سال است جزء دیون باقی مانده و دست ما هم به جایی بند نیست.
۱۲۷۱---۰۹۱۰
* من در روستا زندگی می‌کنم و وضع امرار معاش روستائیان را می‌بینم که بعضا برای تهیه نان خود مشکل دارند. این تورم صفر درصدی را رئیس‌جمهور محترم آدرس بدهند که در کدام استان و شهر واقع شده که ما به آنجا کوچ کنیم! تا مردم در زندگی خود احساس کنند که تورم واقعاً کاهش یافته است!
۴۱۶۶---۰۹۱۱
* در برنامه پیک بامدادی رادیو مورخ ۱۲ اسفند یکی از دست‌اندرکاران پوشاک کشور در اظهارنظر عجیب خود علت کوتاه شدن مانتو خانم‌ها را آسیب رساندن مانتو به زانوی آنها ذکر کرد! براساس این اعتقاد باید کم‌کم به پوشش انسان‌های اولیه تن بدهیم تا مشکلی برای جایی از بدن به وجود نیاید.
۸۸۵۶---۰۹۱۲
* باتوجه به آلودگی رود ارس توسط همسایگان شمالی سازمان محیط زیست چه تدابیر و اقداماتی برای مقابله با آن انجام داده است؟ آیا رئیس این سازمان فرصت دارد یا تمام هم و غم خود را معطوف به موضوعات غیرقانونی و بی‌ارتباط با مسئولیت مثل رفع حصر سران فتنه و... می‌کند.
خانم نادری
* پنج ماه است که حقوق نگرفته‌ام از عیدی و پاداش هم که خبری نیست! پسرم نیاز به عمل جراحی دارد از کجا هزینه درمان او را بپردازم؟
نیروی پیمانکاری آبفای یکی از شهرهای شمال خوزستان
* سه ماه است برای تسطیح جاده خاکی کشاورزان منطقه زردآب محله به بخشداری کومله مراجعه و نامه تقاضای ۵ ماشین شن را تقدیم کرده‌ایم. ولی تاکنون با پاسخ منفی بخشدار مواجه شده‌ایم. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
خانواده شهید حسین رمضانی- لنگرود
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ضعیف و غنی با درصد مساوی ظلم به ضعفاست.
۲۷۱۶---۰۹۱۲
* ساعت کارکرد هر چاه آب ۳۵۰۰ ساعت یعنی ۱۴۵ روز در سال تعیین شده است. ولی در جاده قدیم قوچان موتور چاه‌های آب تا ۸۵۲۰ ساعت کار می‌کنند. با یک حساب ساده در سال ۲۱۰ روز اضافه برداشت دارند. بنویسید بی‌تفاوتی مسئولان سازمان آب مشهد و عدم احساس مسئولیت آنان در این مورد چه توجیهی دارد؟
۷۴۱۷---۰۹۱۵
* چرا برخی فدراسیون‌های ورزشی مثل جودو، در مسابقات اخیر از پرچم‌های فاقد آرم و نشان اسم جلاله و حاشیه‌های الله‌اکبر استفاده کردند؟ جا دارد واحد فرهنگی فدراسیون‌ها نظارت بیشتری بر عملکرد زیرمجموعه خود داشته باشند.
۴۰۱۲---۰۹۱۲
* ۷ ماه پیش برای خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در ایران خودرو ثبت‌نام کردم. قرار شد در هفته اول اسفند تحویل دهند ولی متأسفانه دو نفر از همکاران ایران خودرو در کیلومتر ۱۱ در داخل کارخانه با خودرویی که قرار بود تحویل بگیرم تصادف کردند. با اینکه به گفته خودشان این تصادف سطحی بوده طی ۷-۸ روز گذشته با پی‌گیری‌های متعدد از تحویل خودرو خبری نیست و متأسفانه کسی هم پاسخگو نمی‌باشد حتی بازرسی شرکت نیز پاسخ تلفن من را نمی‌دهد. در ضمن هنگام ثبت‌نام کل قیمت خودرو که سی میلیون و پانصد هزار تومان بود پرداخت شد و هنگام تحویل به سی‌ و دو میلیون و دویست هزار صعود کرد و از تعهد تحویل بیش از ۲ ماه می‌گذرد!
افشار