kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
دستاورد نشست اصحاب فتنه در کرمان

اصلاح‌طلبان با مشت و لگد به سوال یک منتقد پاسخ دادند!

گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان با حاشیه‌های قابل‌توجهی از جمله ضرب‌وشتم یک فرد معترض به فتنه تا تلاش برای جلوگیری از تصویربرداری و گرفتن ضبط‌صوت خبرنگاران تا لغو سخنرانی مرعشی همراه بود.

به گزارش فارس، گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان با عنوان از «اسفند تا اسفند» عصر پنج‌شنبه در حالی در خانه شهر کرمان برگزار شد که با حاشیه‌های قابل توجهی همراه بود. در این نشست زمانی که سید عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات درباره ویژگی‌های اصلاح‌طلبان گفت: اگر عنوان اصلاح‌طلبی را پذیرا شدیم به‌ معنای شکستن ساختارهای نظام نیست و اصلاح‌طلب ساختارشکن نیست، یکی از حضار در جواب این سخنان گفت؛ پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند؟!
در این هنگام یکی از اصلاح‌طلبان که پشت سر این فرد نشسته بود از جای برخاست و از پشت سر به وی حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد و در ادامه چند نفر دیگر از اصلاح‌طلبان نیز به کمک آمده و این فرد را مورد ضرب و شتم و مشت و لگد قرار دادند و سپس وی را در حالی که شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌داد، کشان‌کشان به خارج از تالار خانه شهر کرمان بردند!
گفتنی است در زمان حادثه، اصلاح طلبان با قرار گرفتن جلوی دوربین عکاسان مانع عکسبرداری از این صحنه‌های زشت و زننده شدند و سعی در کتمان واقعیت داشتند.
جالب اینکه موسوی‌لاری در ادامه سخنان خود بدون اشاره به ضرب و شتم صورت گرفته در همایش، گفت: اصلاحات یعنی روش‌هایی که برای رسیدن به اخلاق مورد نظر و مطلوب به‌کار می‌گیریم. آستانه تحمل را باید بالا ببریم و طرف مقابل را هم تحمل کنیم. اصلاح‌طلب باید از افراط، تفریط و پرخاشگری اجتناب کند و جریان اصلاح‌طلبی باید مراقب باشد مسیر درست در جامعه مسیر عاری از خشونت باشد!!
وقتی صحبت‌های موسوی لاری تمام شد همه حضار نشستند که به نظر می‌رسید منتظر صحبت‌های سید حسین مرعشی از سران اصلاحات بودند که مجری بلافاصله و به سرعت ختم جلسه را اعلام کرد!
این در حالی است که مرعشی در پاسخ به این سؤال که آیا سخنرانی شما در این همایش لغو شد، گفت: برنامه سخنرانی برای من در این همایش پیش‌بینی نشده بود! وی ادامه داد: توصیه من این است که همه از خشونت دوری کنند و در ضمن کسی هم جلسه مردم را به‌هم نزند، زیرا خدا را خوش نمی‌آید!