kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

برپایی رزمایش مدافعان ولایت در خراسان جنوبی

رزمایش مدافعان ولایت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان به مدت ۲ روز در منطقه بیدخت بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رزمایش به طور همزمان در ۱۱ شهرستان استان و نیز ۵ استان دیگر شامل کرمان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، خراسان رضوی و جنوبی به فرماندهی سرتیپ نقدی آغاز شد.
اسم رمز عملیات «یا محمد رسول‌الله(ص)» بود که سرتیپ نقدی از طریق ویدئو کنفرانس دستور آغاز رزمایش را برای این استان‌ها صادر کرد.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در آیین آغاز رزمایش گفت: ۳۱ گردان بیت‌المقدس کوثر و امام علی(ع) در این رزمایش شرکت کردند.
سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» افزود: رزمایش با هدف معرفی توان رزمی بسیج در بازدارندگی تهدیدات دشمن فرضی و نیز ارزیابی برنامه‌های آموزش رزمی گردان‌های بسیج و سپاه برگزار شده است.
بر اساس این گزارش، سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» نیز روز جمعه در صبحگاه مشترک یگان‌های بسیجی شرکت‌کننده در رزمایش بزرگ «مدافعان ولایت» در منطقه عملیاتی بیدخت بیرجند گفت: مهمترین پیام رزمایش مدافعان ولایت که امروز به طور همزمان در شش استان برگزار می‌شود، دوستی با دوستان خدا و مسلمانان ستمدیده جهان و دفاع در مقابل دشمنان خدا و قدرت‌های استکباری است که کمر به نابودی مسلمانان بسته‌اند.
وی افزود: به مسلمانان جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان و عراق نیز می‌گوییم که ما در کنار آنان هستیم و هر آنچه در توان داریم برای احقاق حقشان به کار می‌گیریم.