kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

کشف ۵ میلیون عدد مواد محترقه در ۳ استان

مأموران نیروی انتظامی در ۳ استان موفق شدند بیش از ۵ میلیون عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرنگار کیهان از زنجان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: مأموران این فرماندهی موفق شدند در سطح این استان ۴ میلیون و ۲۶۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و ضبط کنند. سرهنگ مراد جعفری افزود: این میزان مواد محترقه در راستای مبارزه با سودجویان طی طرح‌های مختلف عملیاتی کشف شده است. همچنین مأموران نیروی انتظامی در شهرهای زنجان، ابهر و ایجرود در عملیات دیگری موفق شدند بیش از ۱۶۷ هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند. به گفته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان لرستان به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه ۳ نفر متخلف با دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به حمل مقادیر زیادی مواد محترقه از بنادر جنوبی به لرستان کرده‌اند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.
سرهنگ الماسیان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ - ۵۲۷ هزار و ۴۴۸ عدد انواع مواد محترقه کشف و سه متهم دستگیر و راهی دادسرا شدند.
همچنین مأموران نیروی انتظامی تبریز در یک عملیات ویژه محموله مواد محترقه ۲۸۲ هزار عددی را در این شهر کشف کردند. این محموله در ۳ نقطه از شهر تبریز نگهداری می‌شد و قبل از آنکه سودجویان بتوانند آن را در تبریز یا سایر شهرها توزیع کنند کشف و ضبط شد. در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.