kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

مرد بی‌رحم، کودکان بازیگوش را راهی بیمارستان کرد

۴ کودک بازیگوش که خواب یک مرد را آشفته کرده بودند مورد هدف تیرهای اسلحه ساچمه‌ای مرد بی‌رحم قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، دوازدهم اسفند ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی و مجروح کردن تعدادی نوجوان با اسلحه ساچمه‌ای، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد به آدرس خاوران، خیابان کاشی اعزام شدند.
با حضور ماموران مشخص شد که فردی مهاجم از پشت بام ساختمانی دو طبقه به سمت کودکانی که در پارک در حال بازی بودند با شلیک تفنگ ساچمه‌ای تعداد ۴ نفر از آنها را از ناحیه دست مجروح کرده است و کودکان به درمانگاهی در خیابان عباسی کاشی انتقال داده شده‌اند.
در ادامه عوامل این یگان در درمانگاه حاضر و مشخص گردید تعداد ۴ نفر از کودکان به هویت‌های «شایان» حدودا ۱۱ ساله، «آرمان» ۱۱ ساله، «مهرداد» ۱۰ ساله و «آرش» در حال مداوا هستند که برای تحقیقات و کسب اطلاعات از معتمدین محلی و زوایای تیراندازی موضوع به مقام قضایی منعکس شد که دستور بازداشت متهم و یا متهمان صادر و مقرر شد ماموران در اسرع وقت به دستگیری متهم و متهمان با اذن ورود به مخفیگاه و کشف سلاح اقدام کنند.
ماموران تخصصی کلانتری ۱۳۲ نبرد به آدرس خیابان کاشی اعزام و اقدام به دستگیری فردی به هویت «خسرو» حدودا ۴۵ ساله نموده که متهم به محض دستگیری به بزه ارتکابی اقرار و اظهار داشت که بنده قبول دارم که کودکان را با سلاح ساچمه‌ای مجروح نموده‌ام چون آنان با بازیگوشی در پارک باعث شده بودند تا آسایش و آرامش من سلب شود و خواب
بعد از ظهر من به هم بخورد!