kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

تشییع پیکر ۷ شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در مشهد

پیکر هفت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح دیروز در مشهد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیکر شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون سرتیپ علیرضا توسلی (معروف به ابوحامد) فرمانده تیپ افتخارآفرین فاطمیون به همراه فرمانده شهید رضا بخشی (معروف به فاتح) و پنج تن از شهدای دیگر مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح دیروز با حضور سرتیپ قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس و رحیم‌پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاندار خراسان رضوی و جمعی از عاشقان ولایت و امامت و مسئولان استانی از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد. سرتیپ علیرضا توسلی فرمانده تیپ فاطمیون روز شنبه ۹ اسفند ۹۳، در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا، به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسید؛ وی فردی محبوب، فرمانده‌ای مقتدر و مورد وثوق سردار قاسم سلیمانی بود.
پیکر شهیدان علیرضا توسلی، رضا بخشی، محمود حکیمی، جاوید یوسفی، نعمت‌الله نجفی، قاسم سادات و سید حسین حسینی در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شدند.
تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در شهرکرد
به گزارش خبرنگار کیهان از شهرکرد همزمان با ایام سوگواری شهادت دخت گرامی پیامبر(ص) شهرستان «سورشجان» شهرکرد با استقبال از دو شهید گمنام تازه تفحص شده و برگزاری مراسم باشکوه عزاداری مقدم این دو شهید را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار ما پیکر این دو شهید مطهر از سه راهی شرکت تعاونی تا پارک گلدره روی دوش مردم این بخش تشییع و سپس در این بوستان به خاک سپرده شدند. پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح سه‌شنبه با استقبال رسمی مقامات چهار محال و بختیاری و خانواده‌های شهیدان وارد فرودگاه شهرکرد شد.
چهارمحال و بختیاری بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است.
شهر سورشجان مرکز بخش لاران شهرستان شهرکرد ۳۵ هزار نفر جمعیت  و در ۲۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.