kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

بهره‌برداری از برج خبرنگاران ارومیه در سال آینده

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان مطبوعات ارومیه گفت: برج خبرنگاران آذربایجان غربی در حال حاضر 90 درصد پیشرفت اجرایی دارد و این پروژه 136 واحدی بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
ارومیه- خبرنگار کیهان:

حسن علم قلیلو در بازدید شهردار ارومیه از مراحل اجرای این پروژه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 4 هزار و 972 متر مربع و زیربنای 24 هزار متر مربع در دو بلوک مجزا با 14 و 12 طبقه مسکونی با آخرین تکنولوژی‌های روز احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی مسکن کارکنان مطبوعات ارومیه طی دو سال اخیر از سوی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان تعاونی‌برتر مسکن در استان آذربایجان غربی انتخاب شده و در سطح کشوری نیز جزو سه تعاونی‌برتر است، اظهار کرد: این شرکت همواره سعی کرده به تمام تعهدات خود در قبال اعضا و شهرداری عمل کند.
سرپرست رونامه کیهان در آذربایجان غربی خروج پیمانکار سابق از پروژه به دلیل عدم اجرای تعهدات خود، عدم ارائه تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک ملی و همچنین افزایش دو تا سه برابری قیمت مصالح و دستمزد را جمله علل تاخیر در اتمام بموقع پروژه عنوان و همکاری و همراهی شهردار، شورای شهر ارومیه، بانک مسکن، شرکت‌های گاز، برق و آبفا و اعضای شرکت را در جهت پیشرفت روند اجرایی پروژه مهم و مثبت ارزیابی کرد.
محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در جریان بازدید از پروژه «برج خبرنگاران» در ارومیه از اینکه خبرنگاران ارومیه بزودی صاحب مسکن می‌شوند. ابراز خشنوندی کرد.
میزان سرمایه‌گذاری در پروژه «برج خبرنگاران» 160 میلیارد ریال اعلام شد.