kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

کشف یک انبار مهمات و مواد منفجره متعلق به تروریست‌ها در سراوان

یک منبع آگاه از موفقیت سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در کشف و ضبط یک انبار مهمات و مواد منفجره متعلق به اشرار و تروریست‌ها در شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این فرد که خواست نامش در خبر ذکر نشود دیروز به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای جان برکف اطلاعات در پی عملیات شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی در سراوان این انبار مهمات را در حاشیه شهر سراوان کشف کردند.
وی بیان کرد: تلاشگران عرصه امنیت در ادامه عملیات 16 بهمن ماه جاری که منجر به دستگیری شماری از عوامل گروهک‌های تروریستی و مقادیر زیادی مهمات از یک خانه تیمی در آسپیچ سراوان شد، در ادامه تحقیقات انجام شده و اعترافات عوامل فریب‌خورده تروریستی یک محموله مواد منفجره از نوع C4 به وزن بیش از 200 کیلوگرم را دراین انبار کشف و ضبط کردند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات 16 بهمن تعدادی از عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل را به همراه مقادیر زیادی مهمات و سلاح دستگیر کردند.
پیش از این علی اوسط‌هاشمی استاندارسیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفته بود: با تلاش نیروهای مردمی، اطلاعات، انتظامی و سپاه پاسداران بیشتر عاملان ناامنی‌ها و اقدامات تروریستی هشت سال گذشته استان دستگیر شدند.علی‌اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان هم کشف یک انبار مهمات و مواد منفجره را در استان تایید کرد و گفت: جزئیات کامل این عملیات‌ها متعاقبا در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام خواهد شد.شهرستان سراوان در 335 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.