kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
معاون مالی شهرداری تهران خبر داد

توزیع 6 میلیون قبض عوارض از امروز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از توزیع 6 میلیون قبض عوارض شهری از پایان دی ماه خبر داد.


به گزارش فارس، «سیددادوش هاشمی» گفت: قبوض عوارض شهری شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و تابلوهای اصناف است که تا پایان سال جاری مهلت پرداخت و بهره‌مندی از 10 درصد جایزه خوش حسابی تعیین شده است.
وی با بیان اینکه علاوه بر 10 درصد جایزه خوش حسابی، 108 جایزه ویژه برای شهروندانی که تا پایان امسال اقدام به پرداخت عوارض کنند، در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: جشن خوش‌ حسابی عوارض سال 93 نیز در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر مشارکت شهروندان در پرداخت غیر حضوری قبوض عوارض، خاطرنشان کرد: شهروندانی که اقدام به پرداخت عوارض از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانی
www.tehran.ir کنند، امتیاز دو برابر برای شرکت در قرعه‌کشی جشن خوش حسابی خواهند داشت.
هاشمی با  اشاره به اینکه شهرداری تهران امسال قبوض عوارض‌های شهری را بر مبنای نرخ سال گذشته محاسبه کرده و هیچ‌گونه افزایشی در نرخ عوارض نداشته است،‌ گفت: با توجه به اینکه افزایش نرخ عوارض شهری در هیئت دولت رد شد، شهرداری تهران  نرخ عوارض امسال را علی‌الحساب و بر مبنای نرخ سال‌های قبل محاسبه کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت شهروندان در پرداخت قبوض عوارض شهری، سهم درآمدهای پایدار در بودجه شهرداری تهران افزایش یافته و توسعه شهر تهران روندی رو به رشد خود را طی کند.