کد خبر: ۳۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹
رویانیان با انتشار بیانیه‌ای کناره‌گیری کرد

وزیر ورزش: مسائل مهمتر از استعفای مدیرعامل پرسپولیس داریم

مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، کناره‌گیری خود را از این باشگاه اعلام کرد.
مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، کناره‌گیری خود را از این باشگاه اعلام کرد. 
محمد رویانیان که در طول سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر چندین بار از سمتش استعفا کرده بود پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان پاسخ نامه‌هایش را نداد و از نظر مالی نیز به این باشگاه پرطرفدار کمک نکرد، با صدور بیانیه‌ای از باشگاه پرسپولیس کنار رفت. محمد رویانیان در این بیانیه تاکید کرده دولت قبلی کمر به عزل او بسته بود و حالا می‌رود تا پرسپولیس نفس بکشد. وی پس از انتشار این بیانیه در گفت وگویی نیز اظهار داشت: دیگر هر اتفاقی بیفتد به مدیرعاملی برنمی‌گردم. دلم شکسته است؛ از کسانی که خودتان بهتر می‌دانید و هواداران هم می‌دانند چه می‌گویم. او ادامه داد: همه اتفاقات و فشارهای بیرونی را تحمل کردم اما دیگر مسائل داخلی را نمی‌توانم تحمل کنم.
واکنش وزیر ورزش
اما واکنش وزیر ورزش نسبت به استعفای رویانیان جالب توجه بود؛ گودرزی در واکنش به این استعفا گفت: فعلا مسائل بسیار مهم‌تری برای فکر کردن داریم و بهتر است فعلا مسائل ریز را به کنار بگذاریم. وی در ادامه درباره صحبت‌های مدیران استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر نیز گفت: اگر رسانه‌ها به این بحث‌ها دامن نزنند و حاشیه‌ها را بزرگ نکنند بازار این کار از سکه می‌افتد. بهتر است رسانه‌ها به جای پرداختن به حاشیه، به متن یعنی حمایت از تیم ملی بپردازند. او همچنین درباره صحبت‌هایی از قبیل آنچه وزارت ورزش جرات ندارد به ترکیب مدیران سرخ‌آبی دست بزند، گفت: اشکالی ندارد. از این حرف‌ها زیاد گفته می‌شود مهم این است که ما به تیم ملی توجه کنیم و رویکردمان موفقیت تیم ملی در جام جهانی باشد. این بحث‌ها حاشیه‌ای است. حتی اگر بگوییم که سهم رسانه‌ها در حاشیه‌سازی کم و سهم اهالی فوتبال زیاد است، از رسانه‌ها می‌خواهم که همین سهم کم را رعایت کنند و حاشیه‌ها را کنار بگذارند.