kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد

تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیرد، من برکنار نمی‌شوم!

رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین صحبت‌هایش مدعی شد در صورتی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی کسب نکند، وی از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار نمی‌شود.
سرویس ورزشی-

علی کفاشیان در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا و بازی این تیم در روز دوشنبه مقابل امارات،‌ گفت: ما زیاد نگران بازی روز دوشنبه نیستیم اما همه تمرکزمان را بر روی بازی حذفی که روز جمعه برگزار می‌شود گذاشته‌ایم آنجا برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و خیلی مهم است که بچه‌ها تمرکزشان را حفظ کنند اما درباره بازی با امارات هم باید بگویم که بچه‌ها قطعاً همه تلاششان را خواهند کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه وی مجدداً عازم استرالیا می‌شود یا نه،‌ تصریح کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست که به استرالیا بروم یا نه. کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود جواد نکونام در فرودگاه شهر بریزبین استرالیا با مأموران امنیتی فرودگاه این شهر دچار درگیری لفظی شده تصریح کرد: یک مسئله جزئی بوده و آنها چیزی گفته‌اند و نکونام جوابشان را داده اما در جریان ریز این مسائل نیستم.
وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنی تیم ملی تا چه مرحله‌ای در جام ملت‌های آسیا بالا می‌رود، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم با بازی‌های اصولی که بازیکنان تیم ملی انجام می‌دهند بتوانم از جایگاه اولی آسیا دفاع کنم.
کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود شیشه عمر مدیریت وی در فدراسیون فوتبال به دست نتیجه‌گیری تیم ملی در استرالیا رقم خواهد خورد، افزود: نه چنین چیزی نیست و شیشه عمر هر فدراسیونی در دست مجمع آن است و هر زمانی که رئیس فدراسیون مشغول به کار شود چهار سال زمان دارد تا کار کند و عمر رئیس ‌فدراسیون در دست مجمع است مگر اینکه مجمع فدراسیون تشخیص دیگری دهد که زودتر به عمر مدیریتی یک رئیس فدراسیون خاتمه دهد اما شیشه عمر رئیس فدراسیون چهار ساله است و این موضوع در اختیار مجمع قرار دارد و مجمع هم به این چهار سال احترام می‌گذارد و رئیس فدراسیون هم کارش را می‌کند.
نخستین تمرین جدی تیم ملی بعد از بازی با قطر
خبرها از اردوی تیم ملی فوتبال در کشور استرالیا حکایت از آن دارد که اولین تمرین جدی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با قطر دیروز با حضور 18 بازیکن برگزار شد و پنج بازیکن بنا بر دستور کارلوس کی‌روش در تمرینات گروهی شرکت نکردند.
اشکان دژاگه، مهرداد پولادی، وریا غفوری و سردار آزمون در تمرینات گروهی حاضر نبودند، اما تمرین نکردن پور‌علی گنجی کمی عجیب به نظر می‌رسید. پورعلی گنجی بود که به سالن بدنسازی رفت و پس از حدود 40 دقیقه‌ به کنار زمین آمد و نظاره‌گر کار بازیکنان بود.
تمرین دیروز شرایط خاصی داشت، بازیکنان وارد زمین شدند و کی‌روش تمام آنها و دستیارانش را در وسط زمین جمع کرد. کارلوس کی‌روش خودش روی توپی نشست و از همه خواست بنشینند و با حلقه‌ای که زده‌اند حرف‌هایش را گوش دهند. در این میان بازیکنان تا نیم ساعت به صحبت‌های کارلوس کی‌روش گوش می‌کردند. کی‌روش در لحظاتی به صورت ایستاده و با انجام حرکات دست مفاهیم مدنظرش را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.