کد خبر: ۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲

درخواست سازمان انتقال خون برای اهدای خون

سازمان انتقال خون ایران از مردم درخواست کرد که برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

سازمان انتقال خون ایران از مردم درخواست کرد که برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.
این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت و آلودگی هوا و کاهش آمار مراجعین جهت اهدای خون و افزایش اعمال جراحی در روزهای پایانی سال از شهروندان ایثارگری که نجات جان هم‌نوع را سرلوحه خویش قرار داده‌اند دعوت می‌نماییم که به منظور حفظ ذخایر خونی و نیز نیاز مبرم و همیشگی بیماران به خون و فرآورده‌های آن با همراه داشتن اصل کارت شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و یا گواهینامه) به یکی از مراکز اهدای خون استان تهران که آدرس آن در سایت www.tbtc.ir ذکر گردیده مراجعه نمایند.