کد خبر: ۳۳۳۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۴۲

فامیل‌ها!(گفت و شنود)

گفت: چه خبر؟!
گفتم: قیمت نان دو برابر شده است!
گفت: چرا؟ برای چی؟ به چه علت؟!
گفتم: مسئولان محترم در‌ این‌باره هیچ توضیحی 
نداده‌اند!
گفت: اگر توضیح قانع‌کننده و قابل‌قبولی داشتند که از 
توضیح دادن طفره نمی‌رفتند. پس دستگاه‌های نظارتی و قضائی چه می‌کنند و کجا هستند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟!
گفت: اگر با گرانی‌های افسار‌گسیخته برخورد قاطعی می‌کردند، هیچ‌کس جرأت این سوءاستفاده‌ها را پیدا نمی‌کرد!
گفتم: ایول!‌... از قدیم و ندیم گفته‌اند هرگز به روی مشکلات لبخند نزنید! چون فکر می‌کنند از آنها خوشتان آمده و می‌روند فامیل‌هایشان را هم می‌آورند!