استرالیا
جریمه دوبرابری برای استفاده نوجوانان از شبکههای اجتماعی
دولت استرالیا جریمه نقض ممنوعیت استفاده از شبکههای اجتماعی را برای نوجوانان زیر ۱۶ سال دو برابر کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دولت استرالیا اعلام کرد: جریمه پلتفرمهایی را که ممنوعیت بیسابقه رسانههای اجتماعی را برای افراد زیر ۱۶ سال دور میزنند، دو برابر خواهد کرد و آن را به نزدیک به ۶۰میلیون یورو افزایش خواهد داد تا از کلاهبرداری گسترده جلوگیری کند.
دولت در بیانیهای اعلام کرد: در حال حاضر، نهاد ناظر استرالیا در حال بررسی تخلفات احتمالی فیسبوک، اینستاگرام، اسنپچت، تیکتاک و یوتیوب است. دولت در این بیانیه، طرح خود را برای اعطای اختیارات بیشتر به این نهاد ناظر دیجیتال تشریح کرد.