صرفهجویی کن !(گفت و شنود)
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ترامپ، همزمان با برگزاری مذاکرات در ژنو، به ایران و مسئولان کشورمان اهانتهای شرمآوری کرده است.
گفت: از کسی که پدر و مادرش فاحشهخانه داشتهاند و اسناد اپستین نشان میدهد که خودش به دختران کمسن و سال تجاوز کرده و گوشت تن آن دخترکان مظلوم و دزدیدهشده را خورده است، غیر از این هم انتظاری نیست!
گفتم: حیف مسئولان پاکباخته و اخلاقمدار کشورمان نیست که با این هیولای کثیف و عصاره همه خباثتها و پلیدیها به مذاکره بنشینند؟!
گفت: باید به این غول بیشاخ و دُم جواب دندانشکن و تحقیرکنندهای بدهند و میز مذاکره را هم ترک کنند!
گفتم: راه مؤثرتر و کمهزینهتری هم وجود دارد.
گفت: چه راهی؟!
گفتم: برای جواب دادن نوشتنی و گفتنی به او باید از دهها ماهیچه دست و زبان استفاده کنی ولی راه نزدیکتر آن است که دوتا گلوله به مغز او شلیک کنی. در این حالت فقط از سه ماهیچه دست استفاده میشود و بسیار صرفهجویانهتر است!