kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فتنه88 خط قرمز نظام است (اخبار ادبی و هنری)

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حوادث سال 88 و اینکه فتنه خط قرمز نظام است، گفت: افراد مرتبط با جریان فتنه در هیچ دستگاه دولتی و مراکز مهم تصمیم‌گیرنده نظام جایی نخواهند داشت.

علی جنتی ادامه داد: حادثه‌ای در سال 88 اتفاق افتاد که عواملی وابسته به بیگانه و یا با رهنمودهایی که از خارج داده می‌شد دست به اقداماتی زدند که از آن به عنوان فتنه یاد می‌کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: طبیعتا کسانی که در این جریان دخالت داشته باشند آنها افرادی هستند که نه در دستگاه‌های دولتی می‌شود از آنها استفاده کرد و نه در سایر مراکز مهمی که در کشور تصمیم‌گیرنده هستند، در هیچ یک این افراد جایی نخواهند داشت.
به رغم تاکید وزیر ارشاد براینکه افراد مرتبط با فتنه جایی در مراکز دولتی و تصمیم گیری ندارند باید گفت که دقیقا یکی از مدیران کل ارشاد فردی بی‌نسبت با انقلاب و  حامی فتنه است و همواره در گذشته همصدا با معاندین داخلی و خارجی، ازوجود ممیزی (به عنوان سانسور )در ارشاد گله‌مند بوده است و جای تعجب است که وزیر چگونه از نیروهای ارشد زیر دست خود بی‌خبر است!
این را هم باید از جنتی پرسید، اگر فتنه بد است؛پس چرا روز جمعه از ورود دوباره یکی از حامیان فتنه و همسر وزیر ارشاد فراری خاتمی، به عرصه نشر کتاب ذوق زده شدید و اعلام خوشحالی کردید؟