امتحانات دوره کارشناسی غیرحضوری است
اختصاص سهمیه جنگ تحمیلی به داوطلبان در دستورکار وزارت علوم
وزیر علوم با تأکید بر اختصاص سهمیه جنگ تحمیلی، از تدوین سازوکار اجرایی آن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، حسین سیمایی، با تأکید بر حضوریبودن امتحانات تحصیلات تکمیلی، رویکرد برگزاری آزمونهای کارشناسی را نیز روشن کرد.
سیمایی یادآور شد: سهمیه جنگ تحمیلی قطعاً اختصاص پیدا میکند. اما باید مراحل اجرایی آن را تدوین کنیم؛ اینکه به چه نحوی، چه مرجعی صادرکننده گواهی خواهد بود و اینکه چه درصدی اختصاص پیدا میکند، بعداً مشخص میشود. وی در مورد برگزاری امتحانات و اینکه آیا تغییری در روند فعلی شاهد خواهیم بود یا خیر افزود: امتحانات دوره تحصیلات تکمیلی، همانطور که کلاسهایشان حضوری هست، حضوری خواهد بود. کلاسهای درسی و امتحانات دوره کارشناسی نیز غیرحضوری خواهد بود.