kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

اخبار کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار نقل و انتقالات
*مارسیو پسوس کاپیتان تیم آمریکن ناتال از تیم های سری ب لیگ برزیل با عقد قراردادی به جمع طلایی پوشان ملحق شد.این بازیکن ۲۹ ساله در پست دفاع کناری و هافبک دفاعی بازی می‌کند.پسوس امروزبه اردوی سپاهانی ها در جزیزه کیش می‌پیوندد.
*جونیور تادو، مهاجم برزیلی طی روزهای گذشته در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کرده بود دیروز با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.مدت قرارداد او با سرخپوشان یک فصل و نیم است.
* رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس هم که طی روزهای گذشته به مشتری ثابت باشگاه تبدیل شده بود و به دنبال دریافت مطالباتش از این تیم بود بعد از عدم توافق با مسئولان پرسپولیس، تصمیم گرفت از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و در پدیده به فوتبالش ادامه دهد.مذاکرات مدافع پرسپولیس با مسئولان پدیده مثبت بوده و این بازیکن احتمالا امروز برای ثبت قرارداد رسمی‌اش تهران را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.
*کاوه رضایی با عقد قراردادی در نیم فصل دوم در تیم فوتبال ذوب آهن پا به توپ می‌شود. این بازیکن در تیم فوتبال سایپا بازی می‌کرد و با قراردادی یک و نیم ساله راهی تیم ذوب‌آهن شد. این بازیکن 22 ساله جزو پدیده‌های لیگ محسوب می‌شود و در چند روز اخیر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته بود.رضایی یکی از بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی بود که با انتقال او به ذوب آهن حضورش در استقلال منتفی شد.همچنین مهدی مهدی‌پور، بازیکن فصل گذشته تیم راه‌آهن با قراردادی راهی تیم فوتبال ذوب آهن شد.
*پس از رضا حقیقی ،ميثم نقي زاده هافبک سابق پرسپوليس که 2 سالي است در گسترش فولاد بازي مي‌ کند به پديده پيوست.
* ابن‌قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از مذاکره این تیم با محمد قاضی خبر داد  وگفت : شب گذشته خودم با قلعه‌نویی صحبت کردم و او هم موافق این انتقال بود و گفت باید با خود قاضی هم صحبت کنید. پس از این‌ که از قلعه‌نویی اجازه گرفتیم با قاضی هم صحبت کردیم و قرار است امروز مابقی صحبت‌های‌مان را ادامه دهیم و اگر نهایی شد، کار امروز تمام می‌شود.این در حالی است که دیروز زمزمه‌هایی از مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با قاضی هم شنیده شد.
 شاید نوری به تیم ملی اضافه شود
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا اول ژانویه فرصت داریم لیست نهایی بازیکنان را اعلام کنیم و به همین خاطر فعلا دو جای خالی بر اساس پیش‌بینی‌های کارلوس کی‌روش در این لیست قرار گرفته است. مهدی محمد‌نبی در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کی‌روش بازیکنان را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار می‌دهد و آنها را انتخاب می‌کند. با این حال شاید نوری در ادامه به نفرات تیم ملی اضافه شود.
نبی امروز یا فردا از فدراسیون فوتبال می‌رود؟
عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید مهدی محمدنبی با وجود اینکه در عملکردش نمره قبولی آورده است، طی امروز یا فردا از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته می‌شود.زمزمه‌های تداوم تغییرات در فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و حتی امیر عابدینی عضو مجمع فدراسیون فوتبال آن را تایید می‌کند. تغییراتی که از آن به عنوان توافق پنهانی وزارت ورزش با علی کفاشیان یاد می‌شود تا روابط طرفین به «بهبودی» گرایش پیدا کند.عابدینی در این خصوص گفت: من خودم یکی از منتقدان اصلی نبی بودم ولی واقعیت این است که از نظر من او نمره قبولی در عملکردش آورده بود ولی این بار بلیت به اسم نبی در آمده است!وی درباره اینکه آیا تغییر نبی با دخالت وزارت ورزش صورت می‌گیرد یا خیر، گفت: تغییر دبیر کل در حوزه اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال است.عضو مجمع فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص اینکه آیا این تغییرات ادامه دار خواهد بود و اینکه امکان برکناری هادی آیت اللهی هم وجود دارد یا خیر، گفت: آیت اللهی در سمت نایب رئیسی باقی می‌ماند ولی بخشی از اختیارات وی که باعث تداخل در وظایف نایب رئیسی‌اش شده از وی گرفته می‌شود و به فرد دیگری واگذار خواهد شد.
دومین تغییر در فدراسیون فوتبال
علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال پس از بررسی عملکرد کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال،‌ احمد هاشمیان را از این سمت کنار گذاشت و پرهان خانلری را به عنوان سرپرست این کمیته برگزید.کفاشیان پس از نشست دیروز با خانلری، مسئولیت کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال را به وی سپرد. خانلری پزشک تیم ملی فوتبال است.این در حالی است که روز شنبه هم فریده شجاعی از سمت نایب رییسی فدراسیون کنار رفت.