kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

میزبانی صدرنشینان در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال با میزبانی مدعیان همراه است که در حساس‌ترین مسابقه دانشگاه آزاد میزبان هفت الماس قزوین است.

لیگ برتر بسکتبال ایران به هفته سیزدهم خود رسید و در این هفته صدرنشینان امروز در خانه خود به مصاف حریفان می‌روند که در حساس‌ترین مسابقه دانشگاه آزاد میزبان هفت الماس قزوین است و می‌خواهد در خانه انتقام شکست دور رفت را بگیرد. دانشگاه‌آزاد که با یک شکست صدرنشین لیگ است در نیم فصل نخست و در قزوین برابر هفت الماس تن به شکست داد؛ شکستی که پر از حاشیه بود. حالا شاگردان شاهین‌طبع در خانه به دنبال انتقام هستند و در طرف دیگر هم هفت الماس است که این روزها خوب می‌برد و تا این مرحله نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست.
در دیگر مسابقه مهرام تهران پس از شکست برابر شهرداری گرگان میزبان پمینای اصفهان است. مهرام با دو شکست در رده دوم قرار دارد و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی به حداکثر امتیاز این مسابقه نیاز دارد اما مطمئنا برابر نماینده اصفهان که نسبتا به ابتدای فصل هماهنگ‌تر شده کار آسانی نخواهد داشت.
پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی در این هفته میزبان شهرداری گرگانی است که در دیدار قبلی خود مهرام را برده و انگیزه بسیار زیادی برای ادامه شگفتی‌سازی‌های خود دارد. آخرین مسابقه این هفته نیز بین دو تیم ثامن مشهد و صنایع ماهشهر برگزار می‌شود. جدول رده‌بندی:1.دانشگاه آزاد 21 امتیاز،2.مهرام 20 امتیاز،3.پتروشیمی 18 امتیاز و...