kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

خواندنی از ورزش ایران

*کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای بررسی صحبت‌های تکذیب شده مصطفی هاشمی درباره داوری لیگ برتر صبح امروز جلسه‌ای برگزار می‌کند. این جلسه با حضور مصطفی هاشمی سرمربی مهرام و مسئولان فدراسیون برگزار می‌شود.البته رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون نیز روز شنبه با هاشمی جلسه‌ای داشت.پس از شکست مهرام برابر شهرداری گرگان در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال اتهام‌هایی از طرف سرمربی مهرام مبنی بر رشوه و قضاوت داوران به سود یک تیم نقل شد که هاشمی همه آنها را تکذیب کرد.
* قادر میزبانی ملی‌پوش پیشین دوچرخه‌سواری ایران می‌گوید سوءتفاهم‌هایی که میان او و فدراسیون به وجود آمده بود، برطرف شده است، اما باز هم به خاطر تداخل تور لانکاوی با مسابقات قهرمانی آسیا در قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند.
* رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته از کناره‌گیری هشت تیم از حضور در لیگ‌های مختلف این فدراسیون در رده سنی بزرگسالان خبر داد. محمدعلی زمانی علت کناره‌گیری این تیم‌ها را نداشتن اسپانسر و مشکل مالی عنوان کرد.
* مهدی بی‌باک مربی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان از اعزام به تورنمنت امارات به عنوان اولین برنامه برون مرزی پیش روی تیم ملی خبر داد و گفت: اولین برنامه پیش روی ما تورنمنت 10 امتیازی امارات است که 14 تا 16 بهمن ماه است.