kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* اگر معیار دولت یازدهم در انتخاب مدیران فراجناحی بودن و شایسته سالاری است پس چرا عزل و نصب‌ها از سطح مدیران گذشته و به نیروهای عادی حتی بابای مدارس رسیده است. آیا از میان 30 استانداری که عزل کرده‌اند یک استاندار شایسته کار و خدمت نبوده است؟
8257---0938
* مجلسی‌ها اگر در قبال کارهای اشتباه دولتی‌ها سکوت کنند متهم به وکیل‌الدوله می‌شوند اگر هم واکنش نشان بدهند دولت آنها را افراطی می‌خواند. پس بفرمائید تکلیف مجلس با این دولت چیست؟
3104---0912
* رئیس سازمان انرژی اتمی جمله‌ای را گفته که نمی‌دانم قبل و بعد آن چه بوده اما به هر حال تیتر رسانه‌های دشمن و فتنه‌گر شده است. ایشان گفته ما به غنی‌سازی 60 درصد نیاز نداریم. شاید منظور ایشان این است که به سوخت 60 درصد نیاز نداریم یا اینکه اگر بخواهیم از خارج وارد می‌کنیم.  باید در یاد داشته باشند که انقلاب ما برای رسیدن به استقلال کامل است. سوخت اتمی یک نیاز سرنوشت‌ساز برای کشور است و چیزی نیست که از دشمن بخواهیم بگیریم و نباید بی‌مورد به دشمن امتیاز بدهیم.
رضا میری
* برخی از کشورهای غربی در حالی جمهوری اسلامی را متهم به دفاع از تروریسم می‌کنند که هیچ سندی برای این ادعا ندارند. این در حالی است که آل سعود و رژیم جعلی صهیونیستی به طور علنی از آدم‌کش‌های حرفه‌ای القاعده و داعش و گروهکهای تکفیری دیگر در سوریه و... دفاع همه جانبه می‌کنند. اما غرب حتی یک بار هم علیه نسل‌کشی وهابیت و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم سوریه و عراق و فلسطین اعتراض نکرده است. حقوق بشر ادعایی غرب چه اعتباری دارد که برخی سنگ آن را به سینه می‌زنند؟
نصیری
* خیلی جالب است هر گروه تروریستی مزدور آمریکا و عربستان به نام‌های جبهه اسلامی و داعش هر دو برای تسلط بر گذرگاه مرزی (تل‌ابیض) واقع در مرز ترکیه و سوریه با هم می‌جنگند. نقش ترکیه در این بازی چیست؟ تأیید یا عدم تأیید یکی یا هر دو گروه؟ در حالی که این گروهکها از مرز ترکیه و اردن تغذیه و حمایت می‌شوند دولت ترکیه باید تکلیف خود را با این گروهکها روشن نماید.
3419---0915
* آیا معنی اعتدال این است که عده‌ای جاسوس و ضد انقلاب به خارج پناهنده شده امروز فضا را برای بازگشت طلبکارانه مناسب ببینند.
6775---0912
* چطور شد در دولت آقای احمدی‌نژاد توزیع کالا در بین مردم گداپروری بود ولی در این دولت اسم آنرا بسته حمایتی گذاشته‌اند و یا در گذشته سفر استانی دولت را محکوم می‌کردند ولی خودشان که روی کار آمده‌اند همین رویه را در پیش گرفته‌اند. همین که ابتکارات آن دولت را پذیرفته‌اند مطلوب است اما جوانمردانه این است که به آن اعتراف کنند.
6784---0935
* آقای علی مطهری بهتر است حد و اندازه خودش را نگه دارد و از خوشحال ساختن دشمنان و ضد انقلاب بپرهیزد. فریب آراء کسب شده برای نمایندگی مجلس را نیز نخورد چرا که اغلب کسانی که به ایشان رأی داده‌اند به حساب پدر فیلسوف و شهیدشان می‌باشد. قبل از ایشان افراد صاحب جایگاه و مقام در انقلاب وجود داشتند که ظرفیت نگه نداشته و از انقلاب جدا شدند و امروز به گوشه‌ای افتاده‌اند. ایشان بهتر است تا دیر نشده جبران مافات کنند و دشمنان را از خود و نقشه‌ای که برایش کشیده‌اند مأیوس نمایند.
بختیاری
* دو سال است که از تهران کوچ کرده و در شهرستان اراک ساکن هستم. به عنوان یک فرد مهندس عرض می‌کنم وضعیت آسفالت این شهر کاملاً غیر استاندارد می‌باشد. به طوری که تا 6 یا 7 سانت اختلاف سطح در خیابان دیده می‌شود. موج‌های به وجود آمده در سطح معابر تردد خودروها را با مشکل مواجه ساخته است. بعضی از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت مثل زیرگذرها کارشناسی شده نیستند. بنویسید با دیدن این مشکلات رنج می‌بریم و کسی به اعتراض ما توجه نمی‌کند.
سید حسن مشهدی
* ریاست محترم قوه قضائیه، بازپرس یکی از دادسراهای عمومی تهران به مجرد صدور قرار وثیقه بدون صدور قرار پذیرش، متهم را چهار روز غیر قانونی بازداشت کرده است. پس از شکایت دادیار دادسرای انتظامی قضات هم در کمال ناباوری در پرونده شماره کلاسه 91/5/227 قرار منع تعقیب صادر کرد. به شکایت ما رسیدگی کنید.
9735---0912
* شرکت ایرانسل اعتبار خیلی از شارژها را بدون اینکه استفاده کرده باشیم کاهش می‌دهد. از بس که شارژ خریده‌ام خسته شده‌ام. امیدوارم این مشکل به عمد و ساختگی نباشد و هر چه زودتر مرتفع بشود.
9950---0936
* از مسئولین امر درخواست می‌شود نام سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده را به نام سازمان حمایت فقط از تولید کننده تغییر دهند که به نظر می‌رسد به واقعیت نزدیک‌تر است.
4734---0912
* چندی قبل پدرم به رحمت ایزدی پیوست. پزشک برای صدور گواهی فوت صدهزار تومان مطالبه کرد آیا این مبلغ قانونی است؟
جعفری از خوی
* متأسفانه برخی مأمورین پست با بی‌تعهدی اقدام به توزیع قبوض آب، برق، گاز و تلفن می‌کنند وقتی مأمور مربوط را صدا می‌زنی می‌گوید وقت ندارم. اگر مربوط به شما نیست بریزید بیرون! خیلی‌ها منتظرند قبض‌های آب، برق و گاز و تلفن‌شان را به موقع دریافت و هزینه‌هایش را پرداخت کنند. وقتی یک فرد بی‌تعهد پاسخ‌های نامربوط می‌دهد معلوم است که در آینده برای چنین اشخاصی که قبوض را دریافت نکرده‌اند مشکلاتی فراهم می‌شود. بارها شده که قبوض کوچه 9 پلاک 25 را به کوچه 11 شرقی ولنجک تحویل می‌نماید از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
علی واحدی
* جوان 31 ساله با مدرک کارشناسی ارشد و معدل 17 به بالا،‌که متأسفانه مدت مدیدی است بیکارم از مسئولین امر درخواست می‌شود  فکری اساسی برای اشتغال امثال ما داشته باشند.
4854---0919
* با گرفتن وام موفق به خرید یک دستگاه خودرو سورن از شرکت ایران خودرو شدم.  در همین ابتدای کار از سمت در جلو آب وارد خودرو می‌شود. خدا می‌داند چند روز که بگذرد چه عیب‌هایی که پیدا نشوند.
8731---0917
* مسئولین امر پاسخ بدهند اگر شهروندی برگ سهام عدالت خود را گم کرده باشد به کجا باید مراجعه بکند؟
9005---0913
* از 23 هزار تومان پول برقی که در قبض جدید برق منزل بنده درج شده مبلغ 7 هزار تومان آن مربوط به آبونمان و عوارض است. با این حساب چگونه روی قبض ما را مشترک پرمصرف معرفی کرده‌اند.
1574---0912
* چندی پیش مسئولان راه‌آهن اعلام کردند «ساعت حرکت قطارهای مشهد به تهران و بالعکس تقلیل یافته، سرعت زیاد و زمان کم شده است. بنده در تاریخ 10/14 با قطار سیمرغ ساعت 19/40 از تهران حرکت کردم و 7/45 دقیقه روز بعد به مشهد رسیدم و در تاریخ 10/18 با قطار سیمرغ 20/5 از مشهد حرکت کرده و 8/30 دقیقه به تهران رسیدم. در حالی که چند ماه قبل قطار 11 ساعته به مشهد می‌رسید یعنی سرعت قطارها هیچ تغییری نکرده است. چون آن‌قدر توقفهای طولانی دارد که واقعا اعصاب خردکن است.
دهقانی