kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱

حوادث کوتاه از کشور


مرگ اسکی‌باز
فارسان- خبرنگار کیهان: مدیر  مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مرگ یک نفر در پیست اسکی چلگرد خبر داد.
فرامرز شاهینی افزود: 2 ورزشکار هنگام اسکی در پیست چلگرد بر اثر بی‌احتیاطی از مسیر منحرف شده و با تیر چراغ برق برخورد کردند که یکی از آنها در دم فوت کرد.
کشف 970 کیلو مواد مخدر
بیرجند- ایرنا: ماموران انتظامی در شهرستان‌های قاین و نهبندان استان خراسان جنوبی 970 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.
ماموران انتظامی قاین از جاسازی یک دستگاه خودروی پراید نیز 257 کیلو و 500 گرم و از جاسازی یک دستگاه پژو 405 نیز 290 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
ماموران پاسگاه عملیاتی دهسلم نهبندان نیز به همراه ماموران یگان تکاوری 103 امام سجاد(ع) حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی نفتکش که از زابل به سمت کرمان در حرکت بود مشکوک شده و در بازرسی موفق به کشف 289 کیلوگرم تریاک و 134 کیلوگرم حشیش شدند.
در این ارتباط یک دستگاه تریلی توقیف و 2 نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی تحویل شدند.
اعتماد بی‌مورد دردسرساز شد
کیش- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس فتای کیش در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از کارت عابر بانک برادرش حساب وی را خالی کرد.
سرتیپ «محمد ابوالحسنی» افزود: فردی با هویت مشخص به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که فرد یا افرادی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی می‌کنند و مبلغ برداشت شده حدود 120 میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم اقدام به خرید اینترنتی 3 دستگاه لپ‌تاپ کرده است.
ابوالحسنی اظهار داشت: با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس فتا متهم شناسایی و احضار شد و به بزه ارتکابی اعتراف و بیان داشت که برادر شاکی بوده و با سوء استفاده از اطمینان وی و با آگاهی از مشخصات کارت عابر و رمز دوم آن اقدام به خرید اینترنتی از سایت مورد نظر کرده است.
دستگیری شرور سابقه‌دار
رشت- ایرنا: رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان اعلام کرد: شرور سابقه‌دار به هویت «ر.گ» که پس از انجام زورگیری و چاقوکشی خود را از دید ماموران مخفی کرده بود، روز پنجشنبه دستگیر شد.
به گفته مهرداد مهرگان وی هنگام دستگیری با در دست داشتن یک میله آهنی قصد درگیری با ماموران را داشت.
نابودسازی کالای فاسد
کرمانشاه- ایرنا: سه تن کالای کشف شده از قاچاقچیان که فاقد تاریخ مصرف و فاسد بود، روز شنبه در منطقه سراب قنبر کرمانشاه نابود شد.
مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه در این مورد به خبرنگار ایرنا، گفت: یک تن و 32 کیلوگرم از این کالاها شامل البسه و کفش مستعمل و 9 هزار و 800 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل ادکلن، صابون، اسپری، خمیر دندان، رنگ مو و... بود.
«برومند میرزایی‌پور» افزود: 131 کیلوگرم مواد خوراکی از جمله چای، شکلات و نسکافه و نیز 330 قوطی انواع قرص و داروی غیرمجاز از دیگر اقلامی بود که نابود شد.
وی ارزش ریالی محموله نابود شده را افزون بر 239 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بیشتر این اقلام از مرزهای شهرستان پاوه وارد این استان شده بود.