ساعات کاری میادین میوه ترهبار تهران در 4 روز پایانی سال افزایش یافت
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهر تهران از افزایش ساعت کاری همه میادین در روزهای پایانی سال خبر داد.
به گزارش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاریزاده گفت: با توجه به استقبال و افزایش مراجعه شهروندان، از روز 25 تا 28 اسفند ماه طبق برنامهریزیهای انجام شده ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان افزایش خواهد داشت. بختیاری زاده ادامه داد: بر همین اساس ساعت فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت 8 صبح تا 18.30 شب به صورت یکسره خواهد بود. وی افزود: روز جمعه 29 اسفندماه نیز تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت 8 صبح تا 13 فعالیت دارند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار گفت: تمام تلاش سازمان میادین این است که شهروندان آسان و بدون دغدغه برای تهیه مایحتاج خود به میادین و بازارهای میوه و ترهبار مراجعه کنند.ساعات کاری میادین میوه ترهبار تهران در 4 روز پایانی سال افزایش یافت
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهر تهران از افزایش ساعت کاری همه میادین در روزهای پایانی سال خبر داد.
به گزارش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مهدی بختیاریزاده گفت: با توجه به استقبال و افزایش مراجعه شهروندان، از روز 25 تا 28 اسفند ماه طبق برنامهریزیهای انجام شده ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان افزایش خواهد داشت. بختیاری زاده ادامه داد: بر همین اساس ساعت فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت 8 صبح تا 18.30 شب به صورت یکسره خواهد بود. وی افزود: روز جمعه 29 اسفندماه نیز تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت 8 صبح تا 13 فعالیت دارند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار گفت: تمام تلاش سازمان میادین این است که شهروندان آسان و بدون دغدغه برای تهیه مایحتاج خود به میادین و بازارهای میوه و ترهبار مراجعه کنند.