روزنامهنگار صهیونیست: اسرائیل و آمریکا جنگ را به ایران باخته اند
یک روزنامهنگار اسرائیلی در پستی خارج از خط مشی رسانهای و متفاوت با روایتهای رایج رژیم صهیونیستی، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، اعلام کرد که اسرائیل و آمریکا در این جنگ شکست سنگینی را از ایران متحمل شدهاند.
به گزارش ایسنا، «آلون مزراحی»، با انتشار پستی طولانی، به صراحت نوشت: «ما شاهد یک لحظه تاریخی هستیم. ایران، در کمال تعجب برای همگان، پایگاههای آمریکایی را به شکلی جامع، گسترده و قاطعانه نابود کرده که جهان برای آن آمادگی نداشت».بر اساس نوشته روزنامه فرامنطقهای «رأی الیوم»، وی ادامه داد: «در عرض چهار روز، ایران توانست دامنه تسلط نظامی خود را در منطقه گسترش دهد. ایران مهمترین و گرانترین پایگاههای نظامی اموال و تجهیزات آمریکا را که تریلیون ها دلار برای آنها هزینه شده بود نابود کرده است.» این روزنامهنگار اسرائیلی در ادامه نوشته است:«به عقیده من، آمریکا در طول تاریخ خود چنین ویرانیای را به استثنای شاید حمله به پرل هاربر تجربه نکرده است.»