دولت خود را مکلف به حفاظت از ایران و ایرانیان میداند
شورای اطلاعرسانی دولت پس از تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران با صدور اطلاعیهای، تاکید کرد: مردم عزیز ایران؛ دولت در کنار شماست و خود را مکلف به حفاظت از ایران و ایرانیان میداند.
شورای اطلاعرسانی دولت بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران با صدور بیانیهای ابراز داشت: رژیم صهیونیستی با همدستی دولت آمریکا، به خاک عزیز کشورمان حمله و تجاوز کرد. حملهای که بار دیگر در حین مذاکرات رخ داد تا نشان دهد هدف آنان خدشه به تمامیت ارضی کشور و یکپارچگی ایران عزیزمان است.
در اطلاعیه شماره یک شورای اطلاعرسانی دولت اشاره شد: دولت جمهوری اسلامی ایران، تمامی وزارتخانهها و همه دستگاههای اجرائی و خدمت رسان با قدرت در کنار مردم هستند و امور جاری و روزمره کشور را با تمام توان پیش خواهند برد.
شورای اطلاعرسانی دولت در اطلاعیه شماره یک خود آورده است: دولت با درک شرایط خطیر کشور از مدتها قبل، تمامی تمهیدات لازم را اندیشیده و مردم نگران هیچگونه کمبود و کاستی نباشند. کالاهای اساسی، سوخت و دارو در کشور به وفور وجود دارد. مراکز درمانی شبانهروزی و داروخانههای شبانهروزی و منتخب به فعالیت خود ادامه خواهند داد. بانکها همچنان به ارائه خدمات خواهند پرداخت. برای رفاه حال مردم، دانشگاهها و مدارس نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شد: برای عبور و مرور مردم و امکان حضور در سایر شهرها نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و از هموطنان عزیز میخواهیم با آرامش کامل و صبر اقدام نمایند.
شورای اطلاعرسانی دولت در اطلاعیه خود یادآور شد: ایران عزیز در لحظات تاریخی قرار گرفته است. دشمنان پیامهای شوم و عملیات روانی بزرگ راه خواهند انداخت. امروز برای ایرانیان آزمون مقاومت ملی است و با همه گلایهها و دلخوریها در مقابل تجاوز بیگانه متحد و همصدا هستیم.
شورای اطلاعرسانی دولت خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه با همه توان و در کنار نیروهای مقتدر نظامی به دفاع از این آب و خاک خواهد پرداخت از مردم کشورمان میخواهد به شایعات توجه نکرده و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند. هر یک از دستگاههای دولتی نیز موظف شدهاند با انتشار اطلاعیههایی منظم نسبت به تبیین نحوه خدمات خود در این شرایط و آگاهی مردم اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این بیانیه تاکید شد: مردم عزیز ایران؛ دولت در کنار شماست و خود را مکلف به حفاظت از ایران و ایرانیان میداند.