kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

به نام جماران به کام دشمنان امام(خبر ویژه)

پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، اقدام به انتشار سخنان یکی از بازی خوردگان فتنه کرد که وی مدعی شده است: «امروز نه از جمهوری چیزی مانده و نه از اسلام.»!



این پایگاه که به گفته دست‌اندرکاران آن، با هدف پاسداشت و ترویج اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده، در خبرهای برگزیده خود اقدام به انتشار سخنرانی فردی نموده که در فتنه 88 مواضع وی همواره مورد سوء استفاده شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های ضد انقلاب قرار می‌گرفت. در تیتر اخبار برگزیده این وبسایت که فیلم آن هم الصاق شده، آمده است: «متأسفانه امروز نه جمهوری است نه اسلامی!/ امام خمینی جهان را تکان داد و ما دنیاپرستان خود پرست، انقلابی بی‌نظیر را ضایع کردیم و آبروی خود بر باد دادیم».
این روحانی آلت دست فتنه‌گران گویا فراموش کرده که فتنه‌گران علناً در آشوب‌افکنی خیابانی روی جمهوری اسلامی خط کشیدند و با فحاشی علیه «اصل ولایت فقیه» و اهانت به تصویر حضرت امام اعلام کردند «اصل نظام نشانه است». اما فارغ از این شخص، باید از مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) -زیر نظر سید حسن خمینی- پرسید که چرا به جای سینه زدن علنی زیر پرچم آمریکا و انگلیس و گروهک‌های ضد اسلام و جمهوری اسلامی، خود را زیر نام جماران پنهان می‌کنند؟