حزبالله خطاب به دولت لبنان: حتی قادر به محافظت از مردم نیستید
نماینده مقاومت در مجلس لبنان، در نقدی تند به حاکمان بیروت، تأکید کرد که دولت تاکنون نتوانسته حاکمیت خود را توسعه دهد و حتی در محافظت از مردم خود نیز ناتوان بوده است.
به گزارش «ایسنا»، «حسن فضلالله»، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در جریان دیدار با «نواف سلام»، نخستوزیر این کشور، ضمن اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: «دولت تاکنون نتوانسته حاکمیت خود را گسترش دهد، از مردم خود محافظت یا رفاه مورد نیاز را برای آنها فراهم کند.» او، در ادامه این نقد سنگین خود، افزود: «جنوب به همراه تمام لبنان، حداقل از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون، چنین نقض حاکمیتی را تجربه نکرده است که امروز شاهد آن هستیم.» فضلالله همچنین گفت؛ لبنان امروز در بهترین شرایط خود قرار ندارد و مادامی که جنوب خونین است، بقاع هدف حمله قرار میگیرد، اراضی در اشغال است، اسرا در زندانها به سر میبرند و... اطمینان و ثبات وجود نخواهد داشت.