8 نفر از عوامل آتش زدن اماکن عمومی و دولتی در مرودشت دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: هشت نفر از عواملی که اقدام به ایجاد آشوب و آتشزدن اماکن عمومی و دولتی در این شهرستان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش پلیس فارس، سرهنگ علیرضا نوشاد روز دوشنبه درباره دستگیری عوامل ایجاد آتشسوزی در مرودشت اظهار داشت: این افراد علاوهبر آتشزدن ساختمان شهرداری مرودشت، فروشگاههای مواد غذایی، اماکن دولتی و خصوصی، حتی مسجد را دچار حریق کرده بودند.
وی افزود: سایر عوامل و همدستان این افراد نیز در رصد اطلاعاتی پلیس قرار داشته و بهزودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.