رئیس پارلمان لبنان: اسرائیل فوراً از کشورمان خارج شود
رئیس پارلمان لبنان خطاب به اشغالگران صهیونیست گفت: از سرزمین ما خارج شوید و آسمان ما را رها کنید.
به گزارش «ایسنا»، «نبیه بری»، رئیس پارلمان لبنان، ضمن اعلام حمایت خود از بیانیه امروز فرماندهی ارتش لبنان درباره پایان مرحله اول انحصار سلاح و دستاوردهای آن تأکید کرد که اگر اشغال نقاط متعدد توسط رژیم اسرائیل و نقضهای روزانه آن از جمله حملات و ویرانیها و نیز موانعی که در مسیر ارتش قرار میدهد، نبودند، دستاوردهای تشکیلات نظامی- با وجود اینکه هیچ یک از قابلیتهای نظامی وعده داده شده را دریافت نکرده- تقریباً کامل شده بودند. او در پایان نیز خطاب به اشغالگران صهیونیست گفت: «از سرزمین ما خارج شوید و آسمان ما را رها کنید، خداوند مؤمنان را از شر جنگ حفظ کند.» همچنین، رئیسجمهور لبنان عقبنشینی کامل رژیم صهیونیستی از خاک این کشور، اجرای توافق توقف درگیریها و... را عوامل اساسی توانمندسازی دولت در زمینه اعمال حاکمیت خود و... دانست.